recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb, lidt malurt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb, lidt malurt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rapideye Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb, lidt malurt
    Sendt: 12-September-2004 kl. 11:29

Angående Fællesindkøb.

 

Jeg er en meget begejstret bruger af RECORDERe, men vil alligevel komme lidt malurt i bægeret.

 

Da BeeVee’s ide om fællesindkøb poppede op i hovedet, var det en fantastisk god ide, til at presse forhandlerne til at sælge til en fornuftig pris. Hvorfor sende pengene til udlandet, når der kan handles til samme priser herhjemme. Der er medlemmer der har brugt meget tid på at arrangere disse køb. Al’ muligt ros til dem, og hatten af for det.

 

Og nu til malurten:

Jeg synes efterhånden, at utroligt meget af debatten herinde, omhandler fællesindkøb af de nye maskiner, der kommer frem. Jeg synes det er synd, hvis forumet mere får karakter af en indkøbsforening, end et debatforum. Det skulle gerne være sådan, at man lige skal ind og tjekke, om der er nogle gode tips og tricks. Kunne få, og give gode ideer videre til andre.

 

Ikke således at forstå, at jeg ønsker fællesindkøbet nedlagt, tværtimod. Men at det måske kunne arrangeres på en sådan måde, at dagens emner ikke forsvinder så hurtigt ud af forsiden.

 

Dette er ikke en kritik af alle de personer, der gør et kæmpe stykke arbejde, for at vi har dette herlige forum. Blot en tanke.

 

Måske er det fordi at computeren driller, vejret er dårligt, konen og ungerne er umulige, og jeg har sovet dårligt. Så I må have mig undskyldt, hvis dette er helt ude i hampen.

 

 

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2004 kl. 14:14

Hej Repideye

Jeg deler ikke helt din frygt.

En forudsaetning for en god varieret debat, er jo at saa mange som muligt har udstyret, og det hjaelper disse Fælleskøb til.

Uden recordere.dk havde Danmark ikke vaeret den stoerste aftager af JVC DR-MH30. Det at saa mange her har koebt den model, goer vores viden paa produktet, og indflydelse paa fremtidige produkter meget stoerre.

Fælleskøb afholdes i et separat forum, og der er jo ingen som tvinger dig/jer til at laese ALLE disse beskeder ogsaa. Spring dog over de ting som ikke interesserer dig.

  /Lars

 



Redigeret af Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
boborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-November-2003
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2004 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Rapideye Rapideye skrev:

Hvorfor sende pengene til udlandet, når der kan handles til samme priser herhjemme.

Momsforskellen vil dog altid være svær at udligne.

Kiss DP-558 er noget billigere i Tyskland end fællesindkøb her.

Hvis det er indlæg på forsiden du mener bliver for meget domineret af fælleskøb, så burde det ikke være svært at filtrere disse fra i sql forespørgslen, men det er selvfølgelig op til recordere.dk

Det kan da diskuteres, hvor interessante de er at vise på forsiden.



Redigeret af boborg
/ Bob
Til top
beep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2004 kl. 21:46
jeg er ikke sikker på, at jeg føler mig generet af fællesindkøbstrådene...men forsiden trænger under alle omstændigheder til en lille ommøblering.
venligst
beep
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2004 kl. 22:21

Efter min mening er dette netop et debetforum, som man da vist skal lede længe efter. Hvis det ikke er debat, der bl.a. er foregået efter JVC-fællesindkøbet, hvad er det så? Skulle det gemmes væk, fordi det vedrørte et fælleskøb?

For mit vedkommende har det været rart, at alle indlæg findes på forsiden, i stedet for at man skal ind i "forum" og bruge tid på at finde ud af, i hvilke fora, der har været nye indlæg. Når man starter som novice på området recordere, er man vel interesseret i at læse det meste, og så er det dejlig nemt, at man bare kan løbe gennem de indlæg, der er indkommet, siden man sidst var logget på.

Hvis det let tilgængelige på forsiden skal være rent teknik på nørd-niveau, tror jeg hurtigt, at RECORDERe vil miste mange af de besøgende, der er i dag.

I øvrigt kan man jo ved et enkelt tryk få de sidste 500 indlæg frem. 

Keld

Til top
Rapideye Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2004 kl. 11:03

 

Jeg mente heller ikke at Fællesindkøb, skulle gemmes af vejen i et forum.

Og at de har skabt debat, ingen tvivl om det.

Oprindeligt skrevet af Keld Keld skrev:

Hvis det let tilgængelige på forsiden skal være rent teknik på nørd-niveau, tror jeg hurtigt, at RECORDERe vil miste mange af de besøgende, der er i dag.

At de emner der ligger udenfor fællesindkøb og tilmeldingslister, skulle være rent teknik på nørd-niveau. Det kan jeg ikke genkende.

Oprindeligt skrevet af beep beep skrev:

jeg er ikke sikker på, at jeg føler mig generet af fællesindkøbstrådene...men forsiden trænger under alle omstændigheder til en lille ommøblering.

Det var mere noget i den retning, jeg tænkte på.

Oprindeligt skrevet af Rapipeye Rapipeye skrev:

Ikke således at forstå, at jeg ønsker fællesindkøbet nedlagt, tværtimod. Men at det måske kunne arrangeres på en sådan måde, at dagens emner ikke forsvinder så hurtigt ud af forsiden.

Måske kunne tilmeldingslister og lignende, få sin egen plads på forsiden.

At en Recorder er købt på fællesindkøb, betyder selvfølgeligt ikke, at den er udelukket fra den almindelige debat.

 



Redigeret af Rapideye
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu