recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba HD-DVD d. 28 dec
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba HD-DVD d. 28 dec

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 17:05
Ja, vi starter med 2. generation herovre.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 19:46

Det jeg egentlig ville frem til var at vi i Europa som sædvanligt bliver spist af med at være de sidste der får nye produkter (jvf. PS3, som vi som europæere sagtens kan vente på til marts 2007 iflg. Sony).

I mellemtiden har jeg så selv bemærket, at HD-E1 mere minder om HD-A2 end 1. generations modellen (selvom jeg personligt mere kan lide det "gamle" design, men hag og besmag er jo ofte forskellig). Måske skulle man have kaldt modellen HD-E2/HD-XE2 for at tydeliggøre, at der er tale om 2. generation? Selvom vi aldrig fik en 1. generation.

Jeg må erkende, at jeg ikke har fulgt særligt meget med mht. Blu-ray og HD-DVD, da jeg af personlig overbevisning finder begge formater uinteressante. Situationen lignede dog som sagt igen den typiske med at vi europæere bliver spist af med ældre og inferiør teknologi mens USA (og selvfølgelig Japan) får det sidste nye. Jeg tog vist fejl, så undskyld og se bort fra mine indlæg herom...



Redigeret af azrael - 30-December-2006 kl. 19:48
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu