recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medier til Pioneer 5100H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedier til Pioneer 5100H

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2003 kl. 19:56

Hej Maria

Jeg er lige ved at sige: "Du må få min danske" :)) Mage til møgoversættelse - haha!

Den slår dog helt sikkert ikke følgende oversættelse fra EuroLines dvd-afspiller model 6720M:

Engelsk manual: "Caution! Risk of electric shock. Do not open."
Dansk manual: "Advarende! Vide i chok ikke hen til op."

Mvh
Per Michael Knudsen

Til top
JesperD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2003 kl. 22:46
Tak! Det er lige gået op for mig at mit problem med high speed copy nok er at jeg har "Frame accurate" = On for at kunne klippe præcist. Det er nok mest sandsynligt det der gør forskellen, snarere end Marias og min forskellige måde at klippe begyndelsen og slutningen fra.

Men om det egentlig gør så stor en forskel for præcisionen at det spiller en rolle, ved jeg ikke, så måske vil jeg prøve at slå den fra og se hvad der sker.

Ja, den danske manual er underholdende. Det sjove er jo at selvom ordene virker som rene ordbogsoversættelser, så er ordstillinger og sætningskonstruktion jo oftest rigtig. Jeg mener en eller anden foreslog at det kunne være en maskinoversættelse fra svensk, og jeg tror sagtens noget i den stil kan være forklaringen.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2003 kl. 13:17

Hej Alle

Oprindeligt skrevet af Gabriel Gabriel skrev:

Det er en super idé, med en "matrix" over medier/brændere.

Er der evt. en af jer som kunne have lyst til at vedligeholde sådan et matrix opdelt skema?

Det nemmeste vil nok være at bruge et regneark som Excel til det. Den der står får vedligeholdelsen kunne så få en speciel email-adresse til det (fx. matrix@recordere.dk eller medier@recordere.dk Smile) som andre kunne sende oplysninger til. Selve skemaet kunne så enten blive uploaded som excel-fil direkte, eller som html.

  /Lars

Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2003 kl. 14:08

Hej,

ja, du har nok ret, Jesper. Jeg regnede heller ikke så meget med at det var klipningsmåden som var årsagen.

HAHA, Per. Jeg har nu fundet min manual igen. Den kunne nok regne ud at det ikke ville kunne betale sig at gemme sig, jeg ville finde den under alle omstændigheder.  Men den danske "oversættelse" morer mig også tit og ofte.

Jeg håber der er nogen som tager i mod dit tilbud Lars. Sådan en oversigt ville være dejlig. (Kan desværre ikke selv påtage mig opgaven, da jeg også har en side selv - ville ellers gerne.  )

 Maria

Til top
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2003 kl. 14:35
Hej Lars

Hvis det kan accepteres at jeg afleverer en pdf-fil med en tabel i (som folk så kan downloade fra din side), så vil jeg godt påtage mig opgaven.

Mvh
Per Michael Knudsen
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2003 kl. 14:45

Hej Per

Ja, en PDF fil vil være super. Så er vi igang med noget brugbart.

På et senere tidspunkt håber jeg at få lavet, så man kan anmelde direkte under de enkelte apparater, f.eks. erfaringer omkring hvilke medier der duer og hvilke der ikke gør. Men den funktionalitet ligger ikke lige rundt om hjørnet.

  /Lars

Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2003 kl. 15:33

Alletiders Per. Tak.

 Maria

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu