recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - RDR-HX717 fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRDR-HX717 fjernbetjening

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
(-Peter-) Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-December-2006
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: RDR-HX717 fjernbetjening
    Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:14

Hej..

 

Nogen der har en ide om hvor jeg får fat i en fjerbetjening til rDR-HX717 dvd optager fra sony? (behøver ikke være original skal bare kunne styre alt)

 

mvh

peter

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:26
Hej Peter,

De fleste universal-fjernbetjeninger kan lære de infrarøde styresekvenser for sørsteparten af optagterne på markedet - også RDR-HX717 (forudsat at du har HX717 original-fjernbetjeningen). Nogle universal fjernbetjeninger, kan endda opdateres via USB opkobling fra PC'en - og så er det blot at finde styre-koderne til HX717 derude på nettet....

På f.eks. fjernbetjeninger.dk finder du alskens originale og uoriginale fjernbetjeninger - også den originale til en RDR-HX717.

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
(-Peter-) Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-December-2006
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:50

tak for hjælpen..

 

har ikke originalen.. fik optageren i bilka til 1500 idag. uden vejledning og betjening..

 

så skal se hvad sådan en sag jeg koster inden jeg bestemmer mig for om den skal returneres..

 

mvh

peter

 

Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Hej Peter,

De fleste universal-fjernbetjeninger kan lære de infrarøde styresekvenser for sørsteparten af optagterne på markedet - også RDR-HX717 (forudsat at du har HX717 original-fjernbetjeningen). Nogle universal fjernbetjeninger, kan endda opdateres via USB opkobling fra PC'en - og så er det blot at finde styre-koderne til HX717 derude på nettet....

På f.eks. fjernbetjeninger.dk finder du alskens originale og uoriginale fjernbetjeninger - også den originale til en RDR-HX717.

/Lars

Til top
(-Peter-) Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-December-2006
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:55

Hej igen..

 

ved du hvilken uoriginale der vil virke med den omtalte optager?

 

/peter

 

Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Hej Peter,

De fleste universal-fjernbetjeninger kan lære de infrarøde styresekvenser for sørsteparten af optagterne på markedet - også RDR-HX717 (forudsat at du har HX717 original-fjernbetjeningen). Nogle universal fjernbetjeninger, kan endda opdateres via USB opkobling fra PC'en - og så er det blot at finde styre-koderne til HX717 derude på nettet....

På f.eks. fjernbetjeninger.dk finder du alskens originale og uoriginale fjernbetjeninger - også den originale til en RDR-HX717.

/Lars

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 14:24
Hej Peter,

Oprindeligt skrevet af (-Peter-) (-Peter-) skrev:

ved du hvilken uoriginale der vil virke med den omtalte optager?

Nej, desværre - måske fjernbetjeninger.dk kan hjælpe med de specifikke modeller fra deres site.

Ellers har One-for-all (Kameleon) og Philips (Pronto) modellerne, så vidt jeg ved, koder til næsten alt i sig. Og skulle HX717 mangle, kan koderne blot tastes ind via tastaturet.... (koderne er identiske mellem alle Sony's HDD/DVD-optagere, så de burde være der)

Her et par links du kan kigge på (selvom det hurtigt bliver 'langhåret') - alternativt kan du sende en forespørgsel til producenten:

Det ultimative "Sony remote control codes" web-site
Remote Central
One-for-all

/Lars

Redigeret af laursen - 05-Januar-2007 kl. 14:24
Redaktør, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu