recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kenwood KNA-G520
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKenwood KNA-G520

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Emne: Kenwood KNA-G520
    Sendt: 06-Januar-2007 kl. 21:35
hej,

jeg får min suzuki grand vitara med ovennævnte navigation(+toch screen DDX6029) om 2 uger.

Ville høre om nogen har erfaring med dette navigationsanlæg...
Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2007 kl. 22:29
Der var ikke mange svar:-(, men nu fik jeg anlægget og det er bare superb...det bedste 25.000 som jeg nogensinde har givet ud....
Til top
movojo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-April-2007
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 19:40

Oprindeligt skrevet af Gelardi Gelardi skrev:

hej,

jeg får min suzuki grand vitara med ovennævnte navigation(+toch screen DDX6029) om 2 uger.

Ville høre om nogen har erfaring med dette navigationsanlæg...

Desværre ingen erfaring endnu:

Hej

Så lige dit indlæg her i forummet - jeg har selv lige bestilt en Grand Vitara i den der nye SE ver., med praktisk taget alt i udstyr. Jeg har så valgt den i benzin-udgaven for at få automatgear. Jeg har så yderligere bestilt den med det store integrerede DVD/Radio-navigationsanlæg. Så nu er mit ? - er du stadig tilfreds med dit ? Jeg glæder mig helt vildt til at jeg får bilen.

Mogens

Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2007 kl. 09:03
Jo, jeg synes det er en fed anlæg....det løfter hele biln op mht. kvalitet...

Min er kun GLS versionen, men de nye har alligevl udstyr som ikke kan bruges, og vi har også alligevel købt lyst læder til bilen, som er selvf. på hvide plade.-))

Afhængig hvor du kommer til at køre ny ell. motorvej, men du akl ikke regne med mange km/l, det har jeg i hvert fald fundet ud af, men jeg har jo enlig også kun kørt 3000 km...:-))

du kan se min bil på:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=87259



Redigeret af Gelardi - 17-April-2007 kl. 09:29
Til top
movojo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-April-2007
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2007 kl. 19:16

Oprindeligt skrevet af Gelardi Gelardi skrev:

Jo, jeg synes det er en fed anlæg....det løfter hele biln op mht. kvalitet...

Min er kun GLS versionen, men de nye har alligevl udstyr som ikke kan bruges, og vi har også alligevel købt lyst læder til bilen, som er selvf. på hvide plade.-))

Afhængig hvor du kommer til at køre ny ell. motorvej, men du akl ikke regne med mange km/l, det har jeg i hvert fald fundet ud af, men jeg har jo enlig også kun kørt 3000 km...:-))

du kan se min bil på:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=87259

Ja nu ligger det lige pludselig sådan at i morgen kommer der et udspil, som måske allerede bliver vedtaget i morgen med hensyn til nye afgiftsregler . Så jeg er lidt blank på, hvordan jer er stillet - skrev slutseddel 19/3-07. Så gad vide hvordan jeg er stillet (bilen er på gule plader til privat kørsel). Min bil er i DK nu - men ikke kommet til min forhandler (læs ikke registreret) - så jeg er noget spændt lige i øjeblikket.

Men din bil ser kanon ud - og anlægget passer perfekt ind i interiøret, så jeg håber at jeg får min bil, efter den pris der er i min slutseddel ??????

Mogens

 

Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 08:08
tak, jeg synes også den er ret lækker:-))

tror ikke prisen ændrer sig noget, da denne bil er ikke en ret stor firehjulstrækkersom en toureg ell. X5, og det er nok mest dem de går efter.......men det bliver da spændnede at se...
Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 08:28

Miljørigtige biler bliver billigere

17. apr. 2007 14.49 Penge

Det skal være billigere at køre i en miljørigtig bil og dyrere at køre i en stor benzinsluger på gule plader.

Regeringen fremlægger i morgen sit forslag til en omlægning af bilafgifterne, som tilgodeser de miljørigtige biler og rammer de miljøsvinende, tunge biler på gule plader.
 
Regeringen er tilsyneladende langt om længe blevet enig om en omlægning af bilafgifterne, erfarer Business.dk.

Omlægningen skal finansieres af de tunge firehjulstrækkere på over to ton på gule plader.
 
Ifølge Business.dk's oplysninger er regeringen så langt fremme i forhandlingerne om afgifterne, at et udspil bliver fremlagt onsdag eftermiddag. 

Blandt andet for at blokere for eventuel hamstring og spekulation skal lovforslaget - hvis det vedtages - træde i kraft i det øjeblik, det bliver fremlagt i morgen.

Til top
movojo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-April-2007
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 16:33

Hmm ....!

Kan ikke se, at jeg burde berøres, da min slutseddel bleve underskrevet 19/3, så det ville da stille mig og sikkert en masse andre, der har nået at købe inden i dag i en temmelig slem situation. Tænk sig at pludselig at få at vide at det beløb, der står på slutsedlen ikke er det, der skal betales - det kan man da forhåbentligt ikke ? Nå vi må se - men navi-anlægget glæder jeg mig vildt til :-)

Mogens

 

 

Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2007 kl. 08:50
jeg fik også lige installeret bakkamera til anlægget, og det er bare cool....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu