recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
*NEO* Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2007
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp søges
    Sendt: 07-Januar-2007 kl. 18:18

Jeg har to spørgsmål:

 

1.

Jeg har en Thomson recorder (DTH8550) som jeg gerne vil have firmware skiftet på , jeg har læst en del her i forummet og fået DL version 5.38 , nu ved jeg så bare ikke lige hvordan jeg kommer videre.

2.

Fjernbetjeningen til den er gået i stykker efter der er spildt cola på den  

Jeg har set på nogle logitech universal betjeninger vil en sådan kunne erstatte den originale helt ? det ville også være rart at have kun en betjening til de andre apperater.

Håber i kan hjælpe

 

 

 

 

 

Til top
*NEO* Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2007
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 21:51
Jeg ville blive så glad hvis i kunne hjælpe.


Til top
Thorsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2006
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2007 kl. 23:53

Hej Nero - ved ikke om det er en hjælp, men jeg har netop opdateret Sw på min spritnye Thomson DTH8657. Det gik smertefrit: downloade ZIP fil fra Thomsons support site. Udpakkede denne og bændte filerne over på CD. CDen røg i afspilleren og - wupti - opdateringen gik igang. Håber det kan hjælpe..

 

Til top
*NEO* Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2007
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2007 kl. 17:04
tak for svaret det var så svar på det ene sprøgsmål .

hvad siger i så til nummer 2 ?


Til top
plankeby Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2007 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af *NEO* *NEO* skrev:

Fjernbetjeningen til den er gået i stykker efter der er spildt cola på den  

Jeg har set på nogle logitech universal betjeninger vil en sådan kunne erstatte den originale helt ? det ville også være rart at have kun en betjening til de andre apperater.

Det er ikke lett å finne universal fjernbetjening som ferdigprogramert kan erstatte din originale fjernkontroll 100% på alle taster.

Har ikke sett på Logitech fjernbet. Du bør kjøpe en fjernbet. som også kan læres opp ved siden av å være forprogramert fra fabrikken. På den måten kan man få med alle taster fra den origiginale fjernbet. Det krever at den originale fjernbet. virker, du kan jo låne en fra venner eller låne en fra utstilling i en butikk?

Er den originale fjernbet. 100% død? Hvis noe virker, prøv å dele den på siden. Det er et toppdeksel og et underdeksle. Tastene er en gummimatte, vask gummimatten med vanlig oppvaskmiddel (ikke maskinmiddel !!). Tørk av platen gummimattten ligger på. Sett i sammen og prøv...



Redigeret af plankeby - 09-Januar-2007 kl. 10:51
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu