recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - afspiller HX820 vs Pio 969 vs Denon 1730
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketafspiller HX820 vs Pio 969 vs Denon 1730

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Emne: afspiller HX820 vs Pio 969 vs Denon 1730
    Sendt: 07-Januar-2007 kl. 23:51
ja hvilken er giver det bedste billede til mit Panasonic TH-42PV60 via HDMI ??

jeg bruger lige nu min sony HX820 via HDMI opscaleret til 720p

vil jeg få meget bedre billede/lyd ved at skifte til enten pioneer 696 el. Denon 1730 ??
Til top
benj0219 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-November-2006
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2007 kl. 20:01
Er der ikke nogen der kan svare på det? Jeg overvejer at købe en hdd recordere, hx820, men har fået at vide i hifiklubben, at hdd recordere ikke kan konkurrere med dvd afspillere i afspille kvalitet? 
Til top
Danster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2007 kl. 09:51
En harddiskoptager ville godt kunne konkurrere med en normal DVDafspiller, hvis du betaler nok for harddiskoptageren  Det er klart, hvis du køber fx en ren DVD afspiller til 2500 kr, og en HDD optager til samme pris, skal der jo gå udgifter til selve harddisken, og de funktioner som høre til. Derfor er der færre penge til billedbehandlingen osv.
Det samme gælder hvis du vil bruge en DVD afspiller som CD-afspiller (samme pris for begge), der ville du også få en dårligere CD-lyd i DVD-afspilleren. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu