recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KiSS DP-600 eller Samsung HD-DVD950
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKiSS DP-600 eller Samsung HD-DVD950

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Crash Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: KiSS DP-600 eller Samsung HD-DVD950
    Sendt: 22-Januar-2007 kl. 17:12
Hvad ville folk her vælge af de overnævnte 2 dvd afspiller???

Har en plasma skærm og vil meget gerne have et digitalt billede op til den, det kan KiSS DP-600, men er lidt itvivl om Samsung HD-DVD950 kan ???

Hjælp hurtigt TAK
Til top
Crash Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 17:55
Er her virkelige ingen der er bekendt med de 2 dvd afspiller, som kan hjælpe mig me at tage en bslutning om hvilke af de 2 de skal vær... Da jeg er rimelige ny i det her område `?????
Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 18:06

Rolig nu, der er 43 minutter mellem dine indlæg, lad folk komme hjem fra arbejde

Lad VÆRE med at købe Kiss DP-600. Jeg har den selv, og den tilbringer livet i sin papkasse i kælderen. Den får aldrig dagens lys at se.

m.v.h.

Til top
Crash Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 18:21
Det er fordi samsungen var på qxl.dk og der var under en time til en nu har jeg vundet den, håber at det var det rigtig...

Du skal have MANGE MANGE TAK for dit svar sommelle... Hvis jeg ligger det her text om den samsung, kan du se noget godt ud af det, da jeg ingen fortand har på det område....

Her er hvad sælgeren skrev om den:
High-end/HD/SACD/DVD-Audio, DVD-afspiller med linjefordobler og HDMI-udgang. Kan håndtere alle surround lydtyper incl. DTS 7.1, Dolby Digital 7.1 m.m.
Den største feature i DVD-HD950 er linjefordobleren og Zoran Vaddis 7/HDXtreme-kredsene, som omformer et almindeligt signal, til et højopløst signal op til max 1080i (hvis skærmen kan håndtere disse opløsninger). Det indebærer, at du får en markant bedre billedkvalitet end med en almindelig DVD-afspiller. For at kunne bruge det højopløste signal kræves en digital udgang, og DVD-HD950 har en HDMI-udgang. En ny finesse ved denne afspiller er, at man nu kan justere gråtonerne (data/video), alt efter hvilken skærm man har. Kan spille alle typer DVD og CD; SACD, DVD-Audio, DVD, DVD-RW/+RW, DVD-R/+R, VCD, SVCD, CD, MP3, WMA, JPEG og DivX.
Region 2/DK + Europa, kan gøres kodefri ved køb af kit.



Til top
frold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af sommelle sommelle skrev:

Lad VÆRE med at købe Kiss DP-600. Jeg har den selv, og den tilbringer livet i sin papkasse i kælderen. Den får aldrig dagens lys at se.

Hvor kan den afhentes?

mvh

Frederik


TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb
Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 19:42

Hej Crash.

Så forstår jeg

På papiret ser det meget godt. Hvilket Tv skal den bruges på? Du skulle måske se på en Pioneer DV-696, virkelig god afspiller til kun 13-1400 kr.

#frold. Den nyder sit mørke otium i Aabenraa, jeg mangler bare en forhammer. En der vil låne mig en?

m.v.h.

Til top
Crash Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 20:31
Jeg har PT det her skærm, som jeg synes er fremragende

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=725&zoneid=13

Forresten jeg har en meget stor hammer

Du skal have mange tak for dine svare, det er lidt sent at kigge på andre afspiller, da jeg vandt det andet for 920,- Der er 1 år og 8 mdr granti på stadig
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu