recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Tænk" fladskærmstest primo 2007
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Tænk" fladskærmstest primo 2007

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
moose Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2007
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 22:33
Det er klart ulovligt at kopiere indholdet fra Tænk i henhold til lovgivningen. Tænk skriver også, at deres materiale kun må kopieres efter tilladelse fra dem.
Til top
cyberface Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2006
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 22:50
Det er ikke kopieret men citeret med tydelig kildegengivelse. Kopiering er når du tager fx tekst som deres og bruger det som om det var noget du selv havde skrevet ...
Til top
moose Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2007
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2007 kl. 07:32

Citat 1  fra familieadvokaten.dk: "Citatet skal være en mindre ting i forhold til dit selvskrevne værk, således at du er ophavsmand til størstedelen af f.eks. artiklen, og artiklen ikke bare består af et langt citat. "

Citat 2 samme sted fra: "Når du på den måde kopierer information, foretager du rent juridisk en eksemplarfremstilling af en ophavsmands værk, hvilket du skal have samtykke til. Det gør i den forbindelse hverken fra eller til, om du har angivet, hvor du har materialet fra, eller om det er fra et non-profit site eller ej."

Tænk skriver også i deres blad, at man skal have deres tilladelse til at gengive dele af deres artikler og skemaer.

Jeg har ikke ondt i r.... over, at der er citeret så kraftigt. Jeg vil bare ha' ret

God påske til alle, der bidrager til et så godt forum som dette.

 

Til top
JimmyS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2007 kl. 08:17
Oprindeligt skrevet af NIKKO NIKKO skrev:

 

.... lidt overraskende resultat for mig, som går og overvejer PX70

Det er altså ikke PX70 de har testet, det er den "gamle" model.

Jeg sammenlignede præcist de 5 øverste der er nævnt, og valgte PX70, efter især at have brugt meget tid på at overveje SonyW2000, og Pioneeren.

Men, Panasonic vandt for mit vedkommende, fordi den til mit behov, som udelukkende er dvd film og fjernsyn, passer perfekt....

Jeg synes der var "spor" på Sony, selvom det godt nok kun er 4 eller 6 ms.

Eneste grund til at jeg ikke valgte Pioneer var at den var en tand dyrere, og jeg vil ikke købe parallelimporteret.

Så altså, jeg mener det er et individuelt valg, om man er til det ene eller andet.

Og YES jeg er efter 2 uger enormt tilfreds med min 42PX70

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu