recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD-DVD afspillere og formater ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD-DVD afspillere og formater ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
alstrup71 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: HD-DVD afspillere og formater ?
    Sendt: 11-April-2007 kl. 14:08
Jeg overvejer lidt at købe en af de prisbillige Toshiba hd-dvd afspillere, og så kunne jeg godt tænke mig at vide om der i fremtiden kommer nye hd-dvd formater, som de nuværende hd-dvd afspillere ikke kan afspille ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 14:18

Hej alstrup - lige her og nu er der ingen regionskodning på Toshiba´en når vi taler om HD DVD.

SD DVD er regionskodet til region 2 (Nordeuropa). Jeg tror ikke, at der er ret mange der egentlig ved hvad fremtiden vil bringe omkring fremtidige begrænsninger.

Min egen opfattelse er, at på kort sigt (2 -3 år), vil der ikke sker ændringer. Det skyldes at HD DVD udbudet endnu er ret begrænset i f.eks. Danmark, og sikkert også andre steder. En begrænsning nu vil betyde et fald i salget af HD DVD´er, og det er man bestemt ikke interesseret i.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 10:00
HD DVD formatet som sådan har været færdig fra lanceringen, så du skal ikke forvente ændringer på den korte bane. Selvfølgelig kan der være generationsskifte senere, præcis som HD DVD er ny generation i forhold til DVD.

På kort sigt kan du højst få problemer med fejl, hvor en ny titel viser sig ikke at kunne spille på en eksisterende afspiller. Det kan skyldes enten en fejl i titlen eller i afspilleren, og i sidstnævnte tilfælde kan det evt. løses ved en patch.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu