recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FM signal via GPS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFM signal via GPS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
moooi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-September-2006
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Emne: FM signal via GPS
    Sendt: 04-Maj-2007 kl. 10:04

Hej igen

Har nu besluttet mig for at købe en 660 Garmin. Der er åbenbart en med Fm signal som gør at man kan spille mp3 musik via sit anlæg i bilen over en FM kanal. Fungere dette optimalt hos jer eller er det ubrugeligt ??

Jeg ville meget gerne kunne bruge min GPS som mp3 afspiller da jeg har en bilradio som ikke lige er til at skifte

Til top
hekke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2007 kl. 10:33

Hej moooi

Garmin 660 kan så vidt jeg ved, kun modtage et TMC FM signal.

Hvis du skal have en der kan sende et FM signal, skal du op i en Garmin 670

Til top
moooi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-September-2006
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 11:16

Jeg fik afvide at der kommer en 660 med FM signal, men vil gerne høre om I som enten har en 670 Eller andre modeller med Fm signal bruger det og om det fungere ??

Har nemli en ven som købte en adapter til sin ipod som den kunne køre over FM signal og det var der en masse vrøvl med. Derfor ville jeg gerne høre til om i havde nogle erfaringer.!?

Skal bruge det til Mp3 musik så hvis I kunne teste det og give et svar ville det være lækkert



Redigeret af moooi - 05-Maj-2007 kl. 11:19
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 12:51

Jeg bruger min nuvi 360 med ekstern FM adaptor, og det virker udemærket. Lydkvaliteten er også fornuftig. Men ville idag klart vælge 670 med indbygget sender.

Bemærk at hvis bil antennen sidder i/ved bagruden, kan der godt være problemer med at få signalet ordentlig igennem pga af for lille sendestyrke i FM senderen (har oplevet det med en Citroen Picasso og Volvo V50)

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu