recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp mig! Canal plus og stofa driller!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp mig! Canal plus og stofa driller!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hjælp en mikkel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp mig! Canal plus og stofa driller!
    Sendt: 12-September-2007 kl. 12:35

Hej alle!

Håber at I kan hjælpe mig, for det kører sq ikke...

Jeg har lige bestilt canal plus, via stofa i aalborg, hvilket jo er fint nok. Men hvordan katten får jeg den ind på min skærm?! jeg har skrevet til stofa, fordi man bare intet hører fra dem - men de har jo også så travlt.. riiight.. Jeg har så fået at vide:

"Hej Mikkel

Tak for din henvendelse.

Hvis ens fjernsyn har en indbygget DVB-T tuner, og plads til et CA-modul, skal man have en dekoder. Disse skal man selv anskaffe sig. Vi har en Samsung HD dekoder til 2999 kroner og CA-Moduler til 499 hvis det fjersyn altså har en DVB-T tuner indbygget. "

Mit tv er et af de billige, et prosonic 21" fra Føtex eller så noget. Men producenten har jo minus hjemmeside, så aner ikke hvordan jeg skal finde ud af om der er inbygget DVB-T tuner, eller plads til et CA-modul??

ydermere vil jeg også gerne vide om ikke der er nogle billigere steder at købe det hardware jeg mangler end stofa, for det er jo ikke ligefrem billigt!

Jeg håber der er nogle der kan og vil hjælpe mig, for jeg fatter virkelig hat

På forhånd mange tak.

-Mikkel

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 19:05

 

 DTT anvendes IKKE af Stofa, der anvendes DVB-C og til modtagelse af det, skal bruges deres Samsung Box og et Smartcard. Udover abonement på programpakke, så koster kortet Kr. 25 pr. måned. Så kan du modtage alle kanaler i din pakke Digitalt, sammen med dem du betaler extra for.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu