recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector contra Canal Digital satelit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector contra Canal Digital satelit

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lpnielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector contra Canal Digital satelit
    Sendt: 30-September-2007 kl. 15:00

Hej

Jeg overvejer at droppe min selector og få parabol i stedet, da de har et glimrende tilbud (kr. 10 for parabol, boks, levering og installation) og jeg så samtidig kan få HD-tv ved at købe deres HD-produkt, hvilket jeg også synes der er et godt tilbud på p.t.

Jeg har dog lige et par spørgsmål:

1) Hvordan er kvaliteten på denne canal digital boks i forhold til selectoren (sagem 60), som jeg er i dag er meget begejstret for.
2) HD-boks kan den også modtage de almindele SD-signaler, så man kan nøjes med en boks.

Iøvrigt vil jeg beholde en TDC mellempakke, da jeg så stadig kan beholde TV3 og 3+ (kan ikke undvære superligaen og championsleague).

Mvh

LPN

Mvh

LPN
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 16:36

hejsa.

må jeg komme med et forslag.

vil du ikke have den nye hd box som kommer i startet af 2008?

Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 18:56
De 10 kr bliver til ca for et 3000 pr år
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
lpnielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 19:24

@kallek - Ja jeg ved godt, at man ikke slipper med en ti'er. Men jeg har i forvejen canal+ hos TDC, det kan jeg bare afmelde der og så købe hele pakken hos canal-digital til vist nok 299 pr. måned, sat op i mod de 219 som jeg betaler allerede i dag pr. måned. Med de penge, som vi bruger på udstyr synes jeg faktisk det er ingen ting ekstra at betale, for rent faktisk at bruge vores udstyr til noget.

@IT johnni -  årsagen til at jeg faktisk begyndt at overveje parabol, var faktisk fordi jeg var pisse træt af, at TDC udskyder det hele tiden. Det ville ikke undre mig voldsomt, hvis vi når hen til næsten sommer, og så skal der måske lige rettes lidt bugs i maskinen også. Jeg synes det er for svagt og jeg har ellers ikke noget imod TDC, som sådan - jeg er f.eks. meget begejstret for min Sagem60.

Men tilbage til mine spørgsmål - er det noget som I kan give lidt feedback på?

Mvh

LPN
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu