recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector HD Standby?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector HD Standby?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zaule Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-September-2007
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector HD Standby?
    Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 23:59
Hej, har problemer med at når jeg ikke har brugt min selector i løbet af natte/den er altid tændt da det tager for lang tid at tænde den) kan jeg ikke få den til at reagere før der er gået nogle minutter=, syntes det virker underligt, somom den går i en eller anden form for standby?

Bruger logitech harmoni 525, men det samme gør den ved standart fjernbetjening?,
Nogen der har nogle ideer?

/har prøvet at haft den slukket om natten men det samme sker?:S
Til top
zaule Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-September-2007
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 23:16
Opdate, har fundet ud af når jeg bare lader min selector stående, og alt andet er slukket, kan jeg fint skifte men så snart jeg tænder mit tv (bruger stadig LOGITECH HARMONI 525) så går der lige et par minutter før at det virker optimalt? .-

Slet ingen ideer?
Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juli-2007
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 00:13
Jeg har CD's Sagem 81HD box, og har helt opgivet at slukke den, for jeg kan simpelthen ikke tænde den igen på fjernbetjeningen, så den står bare tændt altid. Der er håbløst mange fejl i software'en, men der er bare ikke noget alternativ hos CD i øjeblikket, hvis man vil have HD. Heldigvis er billedkvaliteten god, så jeg lever med den indtil der kommer noget bedre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu