recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround Sound?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSurround Sound?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Stammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Tja, det ville være synd at bruge dem til andet end en PC. Bestemt ikke til en Denon.



Tja, men er stadig bedre end de to skrat skrat ting der sidder på siden af fjerneren
Udstyr
Receiver : JVC RX-E11X
DVD : JVC XV-S302
TV : Dantax kasse (Pinligt!)
P&J Højtalere
Front : FC 1600
Surround : FC 1600
Center : CC 1600
Sub : SW 1600-P (P for Passiv? - Er ikke sat til)
Til top
Stammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hva...øhhh... hvad med en buket blomster til din søde kone og tag så lige og se her Stammer:

http://www.denon.co.uk/site/frames_main.php?MID=3&Gruppe _A=1&Gruppe_B=1&Gruppe_C=7&action=detail&Pid =258&main=prod&sub=1&fill=1&ver =&

Og her:

http://www.technikdirekt.de/main/fr/189427/-/Article.html?va lidsession=2007-09-29-12-20-01&referer=Pricerunner-FR-VK NR_440&language=fr&SESSIONID=jmlwjlqn0nu0db555m55vv5 5-2&landingCountry=dk

Mit nye anlæg blev i øvrigt sendt fra ovennævnte forhandler her til aften - og jeg glæder mig



Så du syntes at jeg skal
1: Finde penge til en buket roser
2: Finde 3000,- til det anlæg

Tja... må nok erkende at det anlæg ser da fint ud, og spiller helt sikkert også bedre end hvad jeg har her. Men jeg ved ikke om du kender det at når du åbner pungen så ser du møl der flyver ud? Det gør jeg

Det er helt sikkert billigt, ingen tvivl om det, men man skal jo starte et sted, den der JVC ting kostede 1.499,- og må slå til det næste lille år. Så kan det værer at jeg kan poste lidt flere moneter i et anlæg der også kan værer med. Måske ikke helt lige så voldsomt som Cinamania, meeeeen.... Ekstremister er der jo nogen der er - Intet ondt ment, er vild med det.
Udstyr
Receiver : JVC RX-E11X
DVD : JVC XV-S302
TV : Dantax kasse (Pinligt!)
P&J Højtalere
Front : FC 1600
Surround : FC 1600
Center : CC 1600
Sub : SW 1600-P (P for Passiv? - Er ikke sat til)
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 10:53

Oprindeligt skrevet af Stammer Stammer skrev:

Blev desværrer ikke den ("konen" sagde NEJ) Så blev en billig JVC RX-E11S fra bilka.

Men dog med meget passende 6 Ohm og 60w x5, så det er jo som hånd i hanske, dog har jeg nu et helt andet problem.

Da min Sub kører med de der lednings clips (Underligt? JA) så jeg ved ikke helt hvordan man lige fixer det med Sub udgangen på min receiver som er et Phono lignende stik (sidder ikke lige med den i hånden). Og da min Sub er så vidt jeg er orienteret en passiv Sub (fået sættet af svigerfar).

Og på højtalerne står der abselut intet om watt, så har måtte finde dem på internettet hvilket var en kamp i sig selv. det er

P&J Sound by Jamo
Front og Surrond står der FC 1600 på.
Center står der CC 1600 på.
Sub står der SW 1600 på.

Men som sagt fandt jeg dem på nettet hvor der stod 60w på alle med undtagelse af Sub som var på 180w.

Men hvad med Passiv Sub / Sub Udgang på receiver? Giver det problemmer?

Og er det helt umuligt at forbinde clips med Sub udgangen på min Receiver?

Det må værer de spørgsmål jeg sidder tilbage med nu.

Der er formentlig 2 højttaler INDGANGE og 2 højttaler UDGANGE på din passive SUB.

Du skal så forbinde de 2 højttaler udgange til fronthøjttalerne, fra din receiver, til INDGANGENE på sub'en. De 2 fronthøjttalere forbinder du så til højttaler UDGANGENE på sub'en.

Det vil ikke give dig 5.1 surround, men i det mindste vil du få sub'en til at spille med. Du skal så også slå sub-udgangen på din receiver fra.



Redigeret af Pallec - 05-Oktober-2007 kl. 10:55
Til top
Stammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 05:40
2 Indgange på Subben 0 Udgange, desværre Pallec


Undskylder at jeg først svarer nu, men til tider har man travlt
Udstyr
Receiver : JVC RX-E11X
DVD : JVC XV-S302
TV : Dantax kasse (Pinligt!)
P&J Højtalere
Front : FC 1600
Surround : FC 1600
Center : CC 1600
Sub : SW 1600-P (P for Passiv? - Er ikke sat til)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu