recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 5.1 Højtaler sæt til PC vs. til TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket5.1 Højtaler sæt til PC vs. til TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Graversen^ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: 5.1 Højtaler sæt til PC vs. til TV
    Sendt: 29-Oktober-2007 kl. 13:24
Hej

Jeg er lidt lost, jeg overvejer at købe et sourround sound sæt til omkring 2000 kr. og jeg har fundet et som er specifikt til PC og et til TV.


Det første er et anmelder rost 5.1 sæt fra Creative til PC brug, specialt tiltængt Spil:

Creative GigaWorks ProGamer G500 (620 Watt)
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=153530
Pris: 1.859 kr.

Det andet er et helt nyt 5.1 sæt fra Sony til TV, hvor der med i sættet er forstærkeren som kan afspille DVD film og enda opskalere dem til HD, der ud over har sættet størrere højtallere og højere effekt (Watt).

Sony DAV DZ230 (850 Watt)
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=401356

Pris: 1.829 kr.


Mange af jer vil sikkert bare sige: Skal du bruge det til spil eller til film? til PC eller TV osv.?

Men jeg forstår ik helt hvordan de kan koste det samme, for Creative's må da spille bedre ellers giver det ikke rigtig nogen mening, og hvis i er i tvivl så hælder jeg selvfølgelig mest til Sony’s sæt, da jeg også overvejer at købe et Sonys
KDL-32D3000, må i også gerne kommentere hvis i vil fraråde eller anbefale at købe det.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2007 kl. 20:40
Jeg kan klart anbefale dig Logitech Z5500.. har sat dte til den bærbare, og selv her spiller de godt.

Og sammen med et ordentligt lydkort (a lá Aurion 7.1 space, terratec) har man en virkelig god hjemmebiograflyd, som jeg kun synes overgås af anlæg til 20k.. og sættet jeg har har kostet mig 3200 for 3 år siden.

Se det er value for money

Til top
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2007 kl. 20:52
Kan også helt klart anbefale Logitech Z-5500... Jeg har selv sættet, det bruger jeg til computeren, Xbox 360 og en Sony Harddisk optager...

Det har en rigtig fed kontrolenhed, og har 5.1 analog lydtilslutning, og 1 x Optisk og 1 x Coaxial.

Og så er lyden rigtig god, det er uden tvivl rigtig god kvalitet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu