recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nye tv muligiher fra stofa-tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnye tv muligiher fra stofa-tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Emne: nye tv muligiher fra stofa-tv
    Sendt: 16-November-2007 kl. 14:33
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2007 kl. 20:19
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2007 kl. 21:12

Hmmm!

Tror den nye boks kommer på mandag ?

Men hmm, har underet mig lidt, kan ikke finde nogen info på, om man skal have STOFANET for at kunne bruge boksen ?

Man kan vel ikke bestille film osv, uden der er internet forbindelse ? eller køre det over kabeltvét i gemme samme signal ? (Håber jeg kan bruge mit fullrate i stedet for, skal IKKE have stofanet)

Og er der mulighed for at få de ting man optager på dekoder ud til feks. ens pc ? via en usb port ?

Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 09:23

Vil det så sige at vi der har Samsung-boksen reelt kan smide den i skraldespanden, hvis vi vil have 'Digitalt fravalg'?
Eller kan stadig bruges dog med diverse begrænsninger?

Er der nogle, der har et bud på prisen på Zaptoren?

Edit: Nå, jeg kan jo dybest set være ligeglad, da jeg bor i en andelsboligforening, der dels er overbefolket med gamle nisser og dels er koblet forkert op til Stofa, så man er tvunget til at have den store pakke for at alle kan have muligheden.

En ombygning koster ca. 4000 kr. pr. bolig, men de påholdende oldinge vil hellere smide 300 kr. ud af vinduet om måneden for 42 kanaler, hvoraf de kun ser de 10, end lade ombygningen tjene sig ind i løbet af 2-3 år.



Redigeret af Non-Desperado - 17-November-2007 kl. 09:32
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 10:34
Hvis det er ens oprigtige mening nøjes med Internet til ens Tv forbrug, så hænger en ombygning til 4.000 da slet ikke sammen.

Det digitale fravalg er blot en moderne udgave af "Nu skal i  ?€#,;^* og en hel masse mere tvinges over til have digitale bokse". Og for gøre dette tros alt spiseligt vil vi tilbyde Jer en minimal form for fravalg. Pakke-løsninger har aldrig været en OPTION hos Brabrand Boligforening.

Antenneforeningerne kan ikke i det lange løb forhindre HDTV, men dog ikke tvinge sådan alle til betale herfor [samme foreninger behøver ikke være nervøse, disse HDTV bliver jo kodede/betalbare].

En amerikansk forum indlæg handlede om nogen også var bange for at HDTV blev Husalteret, altså man fravalgte se andre programmer, enten så man HDTV sammen eller  var på computer.


Redigeret af moho - 17-November-2007 kl. 10:44
Til top
MichaelDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 10:34
Spændende. Glæder mig til at se nogen priser på Zaptor'en og på de enkelte kanaler. Bliver sikkert pebret nok! 
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 10:55
Vil det sige at det reelt er IPTV, så det kræver en MotherF***er af en internetforbindelse?
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Vil det så sige at vi der har Samsung-boksen reelt kan smide den i skraldespanden, hvis vi vil have 'Digitalt fravalg'?
Eller kan stadig bruges dog med diverse begrænsninger?

Er der nogle, der har et bud på prisen på Zaptoren?



Samsungboksen kan godt bruge til det digitale fravalg ifølge deres kundeservice men alle de interaktive funktioner som f.eks. Video shop kræver den nye boks.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Hmmm!

Tror den nye boks kommer på mandag ?

Men hmm, har underet mig lidt, kan ikke finde nogen info på, om man skal have STOFANET for at kunne bruge boksen ?

Man kan vel ikke bestille film osv, uden der er internet forbindelse ? eller køre det over kabeltvét i gemme samme signal ? (Håber jeg kan bruge mit fullrate i stedet for, skal IKKE have stofanet)

Og er der mulighed for at få de ting man optager på dekoder ud til feks. ens pc ? via en usb port ?



Jeg snakkede men kundeservice fyr - han siger der skal bruges StofaNet men man får et gratis modem eller noget hvis man ikke har det eller ønsker det. Ps. Jeg er nu glad for mit StofaNet som fungere super godt og nu sætter de hastigheden op igen.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 11:00
Læser ingen linken - det er en Hubrid DVB-C/IP boks - så de bruger nok DVB-C til tv delene og internet til de interaktive dele.

Fremtiden er færre og færre kanaler der ligger i alm. net og flere og flere kanaler i boksen - se bare på USA.
Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2007 kl. 15:51
Så det vil sige man skal have stofanet stik? for jeg har fået tilbudt stofanet men har allerede Fullrate og vil ikke bytte så jeg er bare i tvivl om jeg skal betale for at få lavet forbindelsen til Stofanet.

Jeg er meget interesseret i hvad antv vil tilbyde. De må gerne komme på banen snarest
Til top
toppermaestro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2007 kl. 16:36
har lige bestilt den store tv pakke fra stofa. Har jeg været for hurtig ude?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu