recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa Zaptor og extra internet stik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa Zaptor og extra internet stik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa Zaptor og extra internet stik
    Sendt: 25-November-2007 kl. 08:14

Jeg fik at vide af en stofa mand i Kolding at den timeshifter via netværket.

Dvs. at det er Stofa der optager på deres egne servere, og så henter du via netværk ved dem. Lidt kryptisk, men håber du forstår !

Til top
jdjespersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2007 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af tc66 tc66 skrev:

... kunne godt tænke mig den nye Zaptor boks. Nu har jeg set den i levende live.....



Er der harddisk i? Der står nemlig i noget af Stofas pressemateriale, at den kan "timeshifte". Men der står ikke specifikt at den også kan recorde i almindelighed.

mvh
Jeppe
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 22:44
Kenneth se lidt de forskellige tråde - den skal hvis lanceres i denne måned.
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 18:58

Hvorfor snakker en del om den nye "Stofa Zaptor" boks ?

Kan ikke se hvor man kan købe den, og den kan ikke bestilles via stofa..

Og der står heller ikke noget om den, og om alle disse pakker man skulle kunne vælge imellem..

Kan man købe den nu ??

 

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2007 kl. 22:19
Du kan også få såkaldte wireless bridges - hvor man kan lave alt ethernet til wireless - den burde kunne bruges.

http://reviews.cnet.com/wireless-access-points/linksys-wet54 g-wireless-g/4505-3265_7-30460920.html
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2007 kl. 21:44

 

 For, at få internet fra en existerende vægdåse, skal der bruges et specielt skillefilter, og hvis det er efter samme princip som hos You See, så er det kun et filter du kan få fra udbyderen. Det er vigtigt med det filter, da datasignalet skal adskilles fra Radio/TV signalet. Derudover kræver data jo returvej, så det (signalet) skal tages før forstærkeren. Det kan kraftigt anbefales, at udbyderen foretager den installation. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
tc66 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2007 kl. 21:35

Jeg har Stofa Tv og Stofanet internet. Og jeg kunne godt tænke mig den nye Zaptor boks. Nu har jeg set den i levende live og så at der var et netværksstik bagpa. Jeg snakkede med ham fra Stofa og han sagde den skulle kobles til en kablet forbindelse, fordi trådløs ikke er stærkt nok. Nu går mit spørgsmål på:

I stuen har jeg et antennestik med både radio & TV. På kontoret har jeg mit eneste internetstik og på loftet har jeg en antenneforstærker, fordi jeg har 5 stik rundt omkring i huset. Men kan jeg ved at sætte en anden stikdåse på mit stik i stuen, få en internet forbindelse ud af mit antennestik. Det skal siges at jeg har en far, der har styr på antenner og kan sagtens lave stikket, såfremt det kan lade sig gøre. For Stofa tager 825,- garanteret bare for at skifte til en anden dåse. Og i så fald, hvor kan man købe sådan en fætter. Det skal siges at jeg har et extra modem liggende fra stofa, fordi jeg er hoppet på deres Wireless kampagne.

Jeg håber der er nogen der har forstået mit spørgsmåæ, og kan hjælpe mig.

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu