recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bytte PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBytte PS3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Emne: Bytte PS3
    Sendt: 23-November-2007 kl. 15:37

Hej med jer

Jeg har fået opsnuset, at jeg skal have en PS3 i julegave. Hvilket jo er fedt.

Da min kone spurgte, hvilken version jeg ønskede mig, valgte jeg, efter lang tids diskuteren med mig selv, den gamle version, da jeg syntes, at bundlen hertil var bedst, både med hensyn til bestykning og ekstraudstyr.

Min kone købte PS3'en forrige mandag, altså for 11 dage siden. Hun fik den byttemærket til jul, men fik ved samme lejlighed at vide, at hun kun kunne få pengene tilbage indenfor 14 dage af købet.  

Nu er den nye model så blevet sat ned til 3k., og nu nager min tvivl... Jeg vil i bund og grund helst have den gamle model pga. bestykningen, men ved ikke om, jeg kan leve med larmen. Derfor er mit spørgsmål:

Hvis jeg får konsollen i julegave den 24. december, og så finder ud af, at jeg ikke kan leve med støjen. Kan man så bytte en konsol i brudt emballage?

Eller skal jeg få pengene tilbage nu? 



Redigeret af hunt - 23-November-2007 kl. 15:38
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2007 kl. 15:50

Det vil afhænge af butikkens politik omkring julebyttemærker og hvad der er aftalt i den sammenhæng.

Du har ingen juridisk returret, udover 14 dage hvis det er webkøb, ellers kun den evt. returret som butikken selv tilbyder, eks. 30 dage i Elgiganten, men den vil være udløbet til den tid, så det vil til den tid kun være julebytte mærke aftalen der er indgået med forhandleren der er gældende, og jeg kan ikke forestille mig ret mange butikker der vil acceptere et sådant bytte med brudt embalage.

 

 

 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Lolianzo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2007 kl. 03:59

I de butiker jeg har arbejdet, har der absolut ikke været nogen som helst chance for at få penge tilbage hvis embalagen har været brudt, med mindre at varen er i stykker selfølgelig. Men du kan sikkert bytte den frem til den 7. Januar eller deromkring hvis der er julebytte mærke på.

Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2007 kl. 10:35

Afleverede den hos Merlin i weekenden og fik pengene tilbage. Hvad jeg ikke var klar over, var at Merlin bryder emballagen når man køber sin PS3, for at skrive serienr. på kvittering og lægge dansk manual ved...

Har bestilt 40 gb versionen hos elgiganten, de har fuld returret til den 24. januar. Så blev der også til en fjernbetjening, som blev bestilt sammen med controller og spil hos coolshop.dk.

Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 13:25
Hold kæft, et fedt bytte!!! 40 GB modellen har et meget lavere støjniveau!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu