recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bare en komplimentering af Recorders DK.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBare en komplimentering af Recorders DK.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kolvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Januar-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Emne: Bare en komplimentering af Recorders DK.
    Sendt: 20-Januar-2004 kl. 01:20

Jeg har nu fulgt debatten herinde et stykke tid, da jeg selv er interesseret i mange af de debaterede produkter...... Jeg holder mig dog mest til DVD/HDD kombi,, men det er selvfølgelig smag og behag.

Til selve emnet..... Jeg er dybt imponeret over det forum, du har fået skabt dig Lars, og ikke mindst opsætningen af hele siten - en utrolig venlig og tilgængelig brugerflade du har fået, hvor man kan fise og fare rundt, men aldrig føler at man er faret vild - stort cadeau til dig, det er MEGET flot arbejde og der er mange der godt kunne lære af at se et så velplejet fora......... har du iøvrigt selv stået for opsætningen af denne site?

Jeg håber i nær fremtid at min gode ven og jeg, kunne bidrage forummet her, med et nyt lovende produkt.

Vi ligger på nuværende tidspunkt i særdeles interessante forhandlinger, om at skulle forhandle dette nye produkt. Jeg kan desværre ikke kommentere yderligere, da vi trods alt stadig kun er i starten af forhandlingerne, men jeg kan love at hvis alt går vel, så er der noget at glæde sig til.

 

Med venlig hilsen

 

 

 

Til top
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2004 kl. 11:00

Jeg vil tilslutte mig Kolvig og sige tak for et kanon godt forum..

 

Mvh. Per Røntved

______________________



Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2004 kl. 11:24

Hej Kolvig

Tak for roserne.

Ja, hjemmesiden er bygget over mine egne ideer og interesse.

Det kunne være jeg skulle skrive lidt om historien bag recordere.dk på et tidspunkt. Men som så mange andre hjemmesider startede det i det små. Det var tilbage i marts sidste år, og indholdet var et skema over de modeller der var kommet på markedet dengang.

I flere måneder lå det hen som en hjemmeside uden vedligeholdelse. Da det blot var et skema over modeller betød det ikke så meget, men efterhånden som der kom nye modeller til så blev det nærmest lidt pinligt. Men jeg havde travlt med så mange andre ting på det tidspunkt.

I september (2003) besluttede jeg så at enten skulle siden lukke, eller også skulle den laves rigtigt. Der gik jeg igang med at opbygge et egentligt design, som så er blevet ændret/udbygget lidt siden da, efterhånden som indholdet voksede. 

Præcis hvornår den nye hjemmeside har fødselsdag er svært at sige, for det var en løbende process. Men det meste af det nye indhold blev født omkring 1 oktober 2003.

Det var også deromkring at jeg brød med den engelske del af siderne. Indtil da havde den danske del og den engelske del kørt parløb, men at skulle vedligeholde det hastigt voksende indhold på to sprog blev for meget og jeg valgte at de danske sider skulle udbygges. Den engelske del eksisterer stadig (www.recorders4u.com) men er nu blot et spejl af selve udstyrslisterne.

Det enlige skema blev erstattet af de mange forskellige udstyrslister og sammenligningsskemaer og der kom en mailingliste så det var muligt at følge med i nyhederne den vej. Forummet blev grundlagt og der begyndte at komme forskelligt redaktionelt indhold. Sidenhen er det jo vokset en del, og dette er stadig kun begyndelsen.

Jeg har fået god hjælp undervejs. Dels fra min lillebror Jakob, som er en stor hjælp til programmering/databaser, og ikke mindst fra den voksende skare af faste brugere som slutter op omkring siderne, og kommer tilbage igen selv efter de har købt, spørger om råd, udveksler erfaringer samt hjælper andre nye brugere igang.

Per Knudsen, som vedligeholder skemaet over medier. Morten Jørgensen, som anmeldte sin egen DVD optager (JVC DR-M1) - jeg er meget imponeret over den entusiasme Smile

Jeg syntes det er spændende at skabe rammerne, og så se det gro videre med alle brugeres hjælp. Det er fedt at så mange her slutter op omkring at gøre siderne endnu bedre. Ikke mindst i forummet, det er jo efterhånden et helt "community" for brugere af alle slags recordere.

Og nu er det ikke længere kun brugere fra Danmark, men fra hele skandinavien der besøger siderne. Hej til jer også, i er hjerteligt velkommen! Smile

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Torben Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2004 kl. 12:01

Hej alle!

Jeg vil da også gerne dele roser ud. Selvfølgelig først til Lars (og Jacob) for kompetent og ihærdigt benarbejde - men jeg ved at Lars hænger på når jeg siger, at et forum aldrig bliver bedre end brugerne.

Når man ser på andre fora, danske som udenlandske, er de ofte præget verbal vold, blot for noget så simpelt som talemåder eller stavefejl - det har jeg ikke set her - jeg er imponeret - siger jeg, som ikke engang kender nogen nørder. 

De bedste hilsener

Torben

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu