recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny indenfor Videokamera-verdenen, (hjælp)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy indenfor Videokamera-verdenen, (hjælp)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FlipEX Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2007
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny indenfor Videokamera-verdenen, (hjælp)
    Sendt: 13-December-2007 kl. 23:31

Hej alle sammen.
Jeg er med i en klub, hvor jeg har fået at vide at jeg skal købe et videokamera, fordi de har nogle penge til overs. Jeg har spurgt hvor meget det maks. må koste, men de siger bare mindst 2000 kr, og hvis det er et godt videokamera vi kan bruge lang tid frem, kan vi godt bruge nogle penge på det. Jeg har forstand på computere og på digitalkamera, men jeg her aldrig bevæget mig ind i videokamera-verdenen.
Jeg har prøvet at læse nogle guides til at finde det rigtige kamera, men jeg synes ikke rigtig det hjalp. Så derfor har jeg brug for jeres hjælp.
Jeg har tænkt på at jeg ville lave flere prisklasser, og så ville det være dejligt hvis i skrev hvad jeg kunne få i de forskellige prisklasser, og forskel på kameraerne, og evt. et link til et kamera. Hvis der er nogen der vil hjælpe med det, ville jeg være meget taknemmelig.

Prisklasser:
2000-3499 kr

3500-4499 kr

4500-6000 kr

6000kr og derover

Foruden skal jeg have en taske og evt. et stativ. Men det behøver ikke være inkluderet i prisklasserne.



- Filip Vestergaard -

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu