recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zune 2.0 til danmark?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZune 2.0 til danmark?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: Zune 2.0 til danmark?
    Sendt: 16-December-2007 kl. 13:24

Nogle som har en ide om hvornår Zune 2.0 lander i danmark, tror sgu jeg hopper med på deres vogn frem for Apple's - synes de skuffer på nogle punkter selv om at jeg har/er glad for min iPod.

Det er bare nemmere nogle gane når ALT er integreret og fra M$. Desværre.....

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2007 kl. 11:24
det var mange som har kigget, slet INGEN bud på en dato på hvornår den lander i danmark og samtidig med Zune-softwaren, for den Music-marketplace understøttes KUN pt for dem i US of A
Til top
skipper Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2008 kl. 00:28
Jeg gad også godt at få fat i en zune 2, men den kommer først til europa engang i foråret. Link

Jeg har dog fundet den på amazon.co.uk, men desværre til en noget højere pris end i usa.
Link

Eller en engelsk ebay sælger har den til ca. 1500 kr + fragt, hvilket er ok
/Skipper


Redigeret af skipper - 20-Januar-2008 kl. 00:45
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2008 kl. 19:56

Oprindeligt skrevet af skipper skipper skrev:

Jeg gad også godt at få fat i en zune 2, men den kommer først til europa engang i foråret. Link

Jeg har dog fundet den på amazon.co.uk, men desværre til en noget højere pris end i usa.
Link

Eller en engelsk ebay sælger har den til ca. 1500 kr + fragt, hvilket er ok
/Skipper

hmmm........forstår simpelthen ikk hvorfor der går SÅ lang tid før vi skal ha' lov til at købe den? og okay, man kan hvis man skal ha' fingerne i den men så kommer et nyt problem - marketplace som ikk fungere for os danskere, prøvede ellers at installere Zune-software på min bærbar, fedt Interface men så skulle jeg lige købe en sang på Marketpalce og der kom så den igen kedelige nyhed, at man ikk bor i USA!

Til top
skipper Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

Oprindeligt skrevet af skipper skipper skrev:

Jeg gad også godt at få fat i en zune 2, men den kommer først til europa engang i foråret. Link

Jeg har dog fundet den på amazon.co.uk, men desværre til en noget højere pris end i usa.
Link

Eller en engelsk ebay sælger har den til ca. 1500 kr + fragt, hvilket er ok
/Skipper

hmmm........forstår simpelthen ikk hvorfor der går SÅ lang tid før vi skal ha' lov til at købe den? og okay, man kan hvis man skal ha' fingerne i den men så kommer et nyt problem - marketplace som ikk fungere for os danskere, prøvede ellers at installere Zune-software på min bærbar, fedt Interface men så skulle jeg lige købe en sang på Marketpalce og der kom så den igen kedelige nyhed, at man ikk bor i USA!



Ja det er jo så et problem, men flere og flere online butikker kommer med mp3 uden drm, så kan de jo godt lægges ind på afspilleren.

Alternativt kan man vel rode sig ud i brug af en amerikansk proxy server.

/Skipper


Redigeret af skipper - 29-Januar-2008 kl. 21:21
Til top
Pank Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2008 kl. 13:44
Check denne tråd. Jeg ved ikke om det hjælper.

Jeg syntes Zune ser virkelig fed ud, men hvorfor kan man kun bruge Zune software? Det er da for åndsvagt! Specielt når MS brugte relativt meget energi på at få PlayForSure igennem. . .

-Rasmus
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu