recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa ved Zaptor er fejlbehæftet...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa ved Zaptor er fejlbehæftet...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa ved Zaptor er fejlbehæftet...
    Sendt: 03-Januar-2008 kl. 09:29

Har netop læst en artikel hos Sjællandske Medier omkring Zaptor, her er et lille udsnit:

Virker ikke i Slagelse!

De mange problemer fik Christian Christensen delvist løs med adskillige lange telefonsamtaler.
Men der var stadig bøvl med Zaptor'en. Fredag den 14. december, to dage efter købet, får Christian så besøg af en Stofa-tekniker, der ville se på boksen.
- Han tilbød at bytte boksen, men sagde også, at det ikke ville hjælpe, fordi der var fejl på alle Zaptor-bokse, fortæller Christian, der nu for alvor var chokeret og igen måtte ringe til kundeservice for at brokke sig.
- Tirsdag i ugen efter (18. dec. - red.) ringer jeg så til Stofa-butikken i Slagelse, som efter at have talt med firmaets support-chef erkender, at der er problemer med Zaptor-boksen i hele Slagelse. To tredjedele af kanalerne virker fint, men otte eller ni af dem, jeg ser mest, virker ikke. De lover at se på det.

- De vidste det!

Christian er stadig utilfreds - og noget skeptisk over Stofas løfte om, at alt snart vil blive godt.
- Det, der virkelig provokerer mig, er, at Stofa tilsyneladende kendte til fejlene eller burde have gjort det, da de solgte mig Zaptor-boksen. Som de i øvrigt sagde, fungerede upåklageligt. Det gør den ikke, siger Christian.
- Slagelse er testby for systemet, og så har Stofa tilsyneladende ikke tjekket systemet godt nok, før de introducerer Zaptor. Det er for amatøragtigt, synes den skuffede Zaptor-køber.

Kilde: Sjællandske.dk

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu