recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen kunstner, men alligevel?(iPod)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIngen kunstner, men alligevel?(iPod)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JKJstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen kunstner, men alligevel?(iPod)
    Sendt: 03-Januar-2008 kl. 21:58

Jeg er siden juleaften blevet en lykkelig ejer af en iPod Classic (80). Det hele fungere næsten gnidnings frit dog er der noget der irritere mig lidt.

Alt er soteret i den kønneste orden i mit iTunes bibliotek efter kunstner, men på min iPod forsvinder flere af kunster navne. Og under fumktionen "Cover Flow" ligger disse albums som jeg ikke kan finde under kunstner navnene i funktionen "Kunstnere" til aller sidst i rækken, men når jeg ser på albummet står kunsnter navnet der godt nok?

Et eks. Jeg fik cd'en Alicia Keys - As I Am i julegave(ægte) som står som det første album i mit Cover Flow(I iTunes), men står som et af de sidste album i min iPod's Cover Flow. Desuden kan jeg ikke finde kunstner navnet under funktionen "Kunstner"(På iPod'en) og det er 100% at kunstner navnet er det i mit iTunes Bibliotek. Dog er det ikke kun Alicia Keys der driller. Mange af min albums vil ikke vedkændes deres kunstners navn.

Nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak:D

JKJ
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 22:02
Har du prøvet at restore din iPod? Det plejer at hjælpe!
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
JKJstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 22:11

Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Har du prøvet at restore din iPod? Det plejer at hjælpe!

Tak, men hvad betyder "restore"?

JKJ
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 22:16
Hvis du i iTunes vælger din iPod, har du mulighed for at vælge Restore (det hedder muligvis Gendan på dansk). Herved slettes alt på din iPod og iTunes gendanner systemet og overfører din musik.
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
JKJstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 22:23

Hmm giver det en chance, men helt ærlig. Dårlig brugervenlighed, kalder jeg den ydelse. Hvis man skal til at gendanne en iPod kun efter ca. en uges forburg.

Men tusind tak for hjælpen Sandal:D Det er hvad jeg kalder hurtig serviceydelse.. hehe:D

Lige et sidste spørgsmål. Hvis jeg forsår dig ret er det kun indholdet på iPod'en jeg slette og ikke i mit iTunes bibliotek vel?

JKJ
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 22:28

Oprindeligt skrevet af JKJstar JKJstar skrev:

Hmm giver det en chance, men helt ærlig. Dårlig brugervenlighed, kalder jeg den ydelse.

En iPod er desværre ikke så stabil som man kunne ønske. Jeg er nød til at restore min iPod Nano med jævne mellemrum (ca. hver 2. måned).

Oprindeligt skrevet af JKJstar JKJstar skrev:

Hvis jeg forsår dig ret er det kun indholdet på iPod'en jeg slette og ikke i mit iTunes bibliotek vel?

Den slette alt der ligger på selve iPod'en. Altså gør den intet på din computer, så der sker intet med din musik på computeren.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
JKJstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 16:00

Har prøvet at gendanne min iPod, men der skete ingen forandring:(

Problemet er stadig det samme....

JKJ
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu