recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPod Touch forsikring
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPod Touch forsikring

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Myth_Dark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: iPod Touch forsikring
    Sendt: 14-Januar-2008 kl. 06:51
Jeg har vil meget gerne have en iPod Touch og har kigget lidt forskellige steder.

Var blandt andet inde i fona og de ville have 3000,-.
Synes ikke det var så slemt, men så hørte jeg hvad forsikringen kostede. 1200,- oveni.
Det er lige dyrt nok, men så includere den også batteri skift hvis det skulle ryge.
Og iflg fona sælgeren ville batteriet ryge i løbet af 1½ år og det ville koste 1700,- at få det skiftet. Og synes det er lige dyrt nok.

Jeg kan tilgengæld få den uden forskring ved befro.dk for 2800,-.
Dvs en forskel på 1400 bare for at få forsikring oveni der incudere batteri skift og også hvis toner skulle ryge.
Ved befro.dk er deres forsikring på 700,-, men det incudere ikke batteri skift eller hvis toner skulle ryge.

Og prisen vil højst sandsynligt falde efter 1½ år så synes det er ret extremt at betale en ½ iPod extra udelukkende for at få forsikring med der dækker batteri skift og hvis toner skulle ryge.


Derfor spørger jeg jer:
Tæller garentien alene hvis der skulle ske noget med den. Hvis den bliver tabt på gulvet eller hvis den skulle gå i stykker?

For synes det er virkelig idiotisk at betale så meget bare i tilfælde af hvad der skulle ske. Og hvis garentien dækker det meste er det da først hul i hovedet.


Håber folk kan hjælpe en forvirreret stakkel eller kender et andet sted der kan :
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu