recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm til pc / tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFladskærm til pc / tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kikhans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm til pc / tv
    Sendt: 01-Januar-2005 kl. 11:58
Jeg skal til at købe en fladskærm. Hvad skal man se efter, der er jo så mande oplysninger på de reklamer. Og er det godt hvis man både kan se tv og bruge den til sin pc. 
Lars Kikkenborg
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2005 kl. 12:33

Jeg har både en fladskærm til pc (med tv-kort i pc) og et LCD tv som kan bruges som tv-monitor. Tv.billedet er faktigst bedre på pc end på tv-et. skærmene har samme opløselighed 1024x768 det er begge 15 tommer skærme. Du skal søge at få en skærm med lav responstid især hvis du bruger den til spil. Jeg ville personligt ofre lidt mere på skærmen og købe et tv-kort til at sætte i pc. Ulempen er at du skal havde tændt for pc for at se tv. Man kan også købe en løs tuner, så kan man se tv uden at pc er tændt. Du skal ikke købe en skærm med lavere opløselighed end 1024x768. Håber det kan bruges.

Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
kikhans Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2005 kl. 13:30

Det var hurtig. Så har jeg noget jeg kan gå efter.

Tak for dit svar      

Lars Kikkenborg
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu