recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Feedback på YouSee Samsung SMT-H3106
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFeedback på YouSee Samsung SMT-H3106

 Besvar Besvar Side  <1 181920
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2009 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Det kan godt være supporten stopper på Sagem boksen har ikke undersøgt det   , men nu har jeg heller ikke haft så meget support  så jeg vil mærke forskellen  , med Sagem boksen kan mit TV køre en hel aften uden at jeg må slukke boksen  efter et par timer

Den HD Boks jeg havde kunne ikke gå på nettet og der var heller ikke lys i link lampen  , der er internet i mit kabel  men jeg har ikke  TDC internet måske derfor 

Det drejer sig ikke om den Sagem 60 du har, men om at servicere Sagem 81 HD.
Kun hvis du har Internet via YouSee, kan det være et problem at komme på nettet via antenneforbindelsen. Der må ikke være hindringer, det betyder at forbindelsen skal gå direkte fra antennedåsen til HD-boksen.
Alternativt skal boksen kobles på den bestående router. Enten via kabel eller trådløst. Så uanset hvad du har af internetforbindelse, burde det være muligt at koble HD-boksen på Internettet.
På trods af HD-boksens mangler er vi sikker mange, der ikke har behov for at slukke for boksen hver anden time. Heldigvis.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2009 kl. 17:00
...

Redigeret af lunddal - 15-Februar-2009 kl. 17:00
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 181920
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu