recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor features/brugerflade
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor features/brugerflade

 Besvar Besvar Side  <1 151617
Forfatter
Besked
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 13:48
Den boks Telia sælger er vel kun IPTV? Det ville være lidt mærkeligt at levere en DVB-C tuner med når den ikke skal bruges.
Til top
MiniatureZeus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 13:59
Den har antennestik bagpå, om det så virker ved jeg ikke..
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af MiniatureZeus MiniatureZeus skrev:

Den har antennestik bagpå, om det så virker ved jeg ikke..
 
Det er den samme boks...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2010
Status: Offline
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2011 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af mortenkaal mortenkaal skrev:

Mht til strømforburg kan jeg se at min zaptor bruger 12w både tændt og i stand-by, men modemmet bruger 16w. Så helt så meget som der bliver nævnt her er det ikke.


Det samme gør mine (jeg har faktisk 3), men jeg tænkte på, er det kun for TV der er en lov om at elektriske aparater i standby IKKE må bruge mere end 1W? 
Eller hvordan er den lov sat sammen?
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 10:23
I forbindelse med at jeg har fået en ekstra Zaptor til soveværelset, blev min liste af ønsker til ny software så stor at jeg simpelthen MÅ dele dem med jer - og jeg håber selvfølgelig at Stofa læser med :-)
Det første indlæg i denne tråd trænger til en opdatering, da flere af forslagene jo heldigvis er blevet lavet af Stofa - Mike? Der kunne evt. laves et afsnit nederst med "opfyldte" ønsker:

EPG: Tidslinje der viser "nu" - en lodret streg der viser "lige nu" nedad.
VOD: Mulighed for at bladre med ch+/- (Mulighed for page up/down på "listerne" i VOD)
Andet: Ur funktion - er der tildels ved hjælp af info knappen
Andet: Ur i menuen
Andet: Streaming af signal til pc på internet. (Slingbox funktionalitet)
GUI: Radio ikonet når man ser radio skal være dynamisk for at forhindre burnins på plasma.
TTV: Teks-tv menuen sorteret/filteret efter favoritliste - fjerne ikke favoritkanaler fra tekst-tv listen

Men som sagt har jeg en ny portion ønsker:

Andet: Mulighed for at synkronisere Favoritter imellem master og slave Zaptor. En simpel indstilling "Synkroniser favoritter med primær Zaptor? j/n" Det er godt nok døden at holde dem nogenlunde ens manuelt :(
VOD: Alt der købes i shoppen og startforfra skal være tilgængelig på alle husets Zaptor bokse. 
VOD: Man skal kunne springe direkte ind hvor man er nået til på en anden Zaptor boks. Sæt en film på pause i stuen, og gå op i soveværelset og se den færdig. 

Øvrige ønsker jeg har aldrig har set nævnt herinde?
EPG: Den nuværende forskydning af tv-guiden med 5 minutter er nærmest en bjørnetjeneste efterhånden som der er StartForfra på 40 kanaler. Kunne I ikke droppe det?
VOD: Ingen AC3 på StartForfra? (fx Lykke på DR HD, selvom det selvfølgelig først blive vigtigt når DR HD får fixet timingen på AC3 lyd, som beskrevet i anden tråd...)
VOD: Ingen HD på StartForfra af TV3+ HD - viser istedet blot TV3+ SD.

Diverse gamle ønsker:
VOD: Gruppering af enslydende udsendelser, så der kommer et niveau mere. (Hvis der kun er een udsendelse med et givet navn skal niveau 2 skjules/springes over)
VOD: Ud for hver udsendelse skal så vidt muligt vises hvornår den sidst er sendt.
VOD: Ud for hver "Udsendelsesgruppe" skal vises hvor mange udsendelser der er i gruppen.
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2011 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Det første indlæg i denne tråd trænger til en opdatering, da flere af forslagene jo heldigvis er blevet lavet af Stofa - Mike? 
Tak for opdateringen, men tråden er ikke længere sticky - er det med vilje?
Du har desuden ikke tilføjet nogen af mine forslag - er de så dårlige, eller er de sort snak? :-)

Den seneste opdatering har faktisk løst een af mine ønsker: Clap
Andet: Mulighed for at synkronisere Favoritter imellem master og slave Zaptor.


Redigeret af pdj1974 - 23-Marts-2011 kl. 18:16
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 151617
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu