recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEPG

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bølge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Emne: EPG
    Sendt: 06-Januar-2005 kl. 15:35

overvejer lige nu dvd/hdd-optager, men er i tvivl om hvilke om nogen der har en god EPG (Electronic Programme Guide).

Dels til programmering af optagelse, dels til navngivning og indeksering uden ofte langsommelige manuelle indtastninger. Her spiller W:A:F (WifeAcceptanceFactor) en ikke uvæsentlig rolle.

Er det noget nogen kan hjælpe med?

 

 

 

Til top
tychsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 476
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2005 kl. 20:26

Kun  KiSS anvender pt. EPG i Danmark. Men mange andre optagere understøtter udenlandske versioner af EPG.

KiSS vil dog nok være et dårligt valg, hvis W:A:F er højt prioriteret. Min egen Pio 520 arbejder fint sammen med min kæreste. Jeg skal dog ikke kunne sige, om min kæreste har understøttet Pio 520 altid, men det tror jeg nu ikke. Hun understøtter i hvert fald ikke Windows XP samt Word i særlig stor grad.

Godt hun ikke læser dette... ...

Til top
Bølge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2005 kl. 10:12

hej tychsen,

tak for dit svar.

Jeg er bange for at min nuværende dvdoptager fra JVC ikke understøttes overhovedet! Jeg solgte den ellers ind som idiotsikker, men det viste sig at være et farligt argument med uventet boomerangeffekt, da den viste sig overmåde svær at betjene for ca. halvdelen af husholdningen.

Jeg er heller ikke så 'blåøjet' at jeg tror på at hun på noget tidspunkt vil indlade sig på at forsøge en decideret programmering af optagelse, så selve EPG-dimensionen er primært for min egen skyld, så jeg hurtigere kan finde rundt mellem optagelser, men også så hun evt. selv kan finde det hun har fået mig til at sørge for at optage af ligegyldigheder.

Og så vil jeg gerne ha' at hun accepterer at maskinen står i stuen - i nærheden af fjernsynet ....helst.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu