recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TomTom GO 720T vs. Garmin Nüvi 660
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTomTom GO 720T vs. Garmin Nüvi 660

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dagger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

 Tomtom laver en anden type holder med en justerbar arm og en sugekop, der ikke skal "trykkes" på plads, men derimod har en modspænde. Den er en must hvis du køber dette kit.

Har du nogen idé om hvor man kan købe den, og evt hvad den koster?

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 18:50
Jeg købte min på Amazon.com, men jeg bor også i USA i øjeblikket, så det var jo ret nemt. Jeg gav 15 dollars for den i sin tid. Den ser således ud:
http://www.amazon.com/TomTom-9A00-007-One-Alternative-Mount/ dp/B000LC51F6/ref=sr_1_14?ie=UTF8&s=electronics&qid= 1203356979&sr=8-14
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Fusser Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 21:06

Hej

Har TOMTOM ONE

Har ikke nogen problemer med holderen falder af, har bl.a monteret den i frostvej, no problem. Jeg synes det er en lille fiks sag og ikke noget der ligner et helt nodestativ

Maps share funktionen er OK men den kræver vist at du hele tiden har den senest kortversion på TOMTOM og hvem vil købe ny kort hvert år medmindre der er tale om firmaordning

Fusser

jk

SONY KDL46W4500
DENON AVR-1908
BOSE Acoustimass 10
JVC DR-MH30S
YOUSEE Samsung HDD Boks
Til top
dagger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af Fusser Fusser skrev:

Hej


Har TOMTOM ONE


Har ikke nogen problemer med holderen falder af, har bl.a monteret den i frostvej, no problem. Jeg synes det er en lille fiks sag og ikke noget der ligner et helt nodestativ


Maps share funktionen er OK men den kræver vist at du hele tiden har den senest kortversion på TOMTOM og hvem vil købe ny kort hvert år medmindre der er tale om firmaordning


Fusser

Hov, det er da vist en ting jeg ikke har tænkt på: er der nogen der ved hvad det koster at opdatere kort på de to modeller? Er nogen der kan bekræfte om det er korrekt at det skal være den nyeste kortversion for at kunne bruge map share? -Og hvor tit kommer der i øvrigt nye kort?
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 23:55

Oprindeligt skrevet af dagger dagger skrev:

 Hov, det er da vist en ting jeg ikke har tænkt på: er der nogen der ved hvad det koster at opdatere kort på de to modeller? Er nogen der kan bekræfte om det er korrekt at det skal være den nyeste kortversion for at kunne bruge map share? -Og hvor tit kommer der i øvrigt nye kort?

Opdatering af f.eks. Vest Europa kort til TomTom GO 720 koster €79,95 (£59,95) i øjeblikket.

Kortene opdateres hver tredje måned efter hvad jeg har læst, men jeg har ikke haft min så længe.

Map Share rettelser er specifikke for et bestemt kort og en bestemt version, så Map Share rettelser til Vest Europa v7.10 bliver ikke delt med andre som har Vest & Central Europa v7.10 eller Vest Europa 7.15. Det betyder samtidigt at du vil blive med med at kunne få Map Share opdateringer så længe der er andre, som laver rettelser til samme kort-version som du har.



Redigeret af DrageMester - 19-Februar-2008 kl. 00:07
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 23:58
Oprindeligt skrevet af dagger dagger skrev:

Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

 Tomtom laver en anden type holder med en justerbar arm og en sugekop, der ikke skal "trykkes" på plads, men derimod har en modspænde. Den er en must hvis du køber dette kit.

Har du nogen idé om hvor man kan købe den, og evt hvad den koster?

Getmore har den listet hér til 149,- men den er ikke lager-vare.

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu