recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "MP3" (mediaafspiller) med ogg vorbis?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"MP3" (mediaafspiller) med ogg vorbis?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lynggaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Emne: "MP3" (mediaafspiller) med ogg vorbis?
    Sendt: 02-Marts-2008 kl. 13:11
Hejsa

Jeg er på udkig efter en afspiller med ogg vorbis support, hvilket jo desværre ikke er helt så udbredt som jeg havde håbet på.

Umiddelbart har jeg kig på nogle af cowon's produkter men de ligger bestemt i den dyre ende (ihvertfald sammenlignet med ipod udvalget i de danske varehuse  og ser på antallet af GB plads)

- Er der andre mærker som jeg burde kigge nærmere på ? (ipods er udelukket da de nyeste ikke er understøtttet af ipod-linux)

- Jeg har fundet webbutikken cowon.dk, men findes der nogle alm forretninger som har cowon, så jeg kan se dem live inden jeg langer pengene over disken ?



Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 00:18

Jeg har lige fået en Cowon A3 60GB via ebay.com. Jeg gav 2200,- for den og knap 700,- i told. Med lidt held kan man jo undgå tolden ved fx. bestemte forsendelsesformer eller firmaer.

Den kan måske også findes lidt billigere. Jeg så forresten en A2 på dba.dk for ikke så længe siden. Enkelte Fona-butikker har også solgt A2 helt ned til 1500 kr, måske kan de finde én mere et eller andet sted.

Til top
Lynggaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Jeg har lige fået en Cowon A3 60GB via ebay.com. Jeg gav 2200,- for den og knap 700,- i told. Med lidt held kan man jo undgå tolden ved fx. bestemte forsendelsesformer eller firmaer.

Den kan måske også findes lidt billigere. Jeg så forresten en A2 på dba.dk for ikke så længe siden. Enkelte Fona-butikker har også solgt A2 helt ned til 1500 kr, måske kan de finde én mere et eller andet sted.



Du ved ikke tilfældigvis hvilke fona butikker ?
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:31
Nej desværre ikke. Men måske har de mulighed for at lave en søgning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu