recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multimedie-afspiller til tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMultimedie-afspiller til tv?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hijklm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Multimedie-afspiller til tv?
    Sendt: 11-April-2008 kl. 15:02

Hvis man nu har et analogt tv og en computer hvor der bl.a. ligger divx-film med .srt-undertekster, hvilken billig afspiller/harddisk skal man så vælge hvis man gerne vil se filmen på tv´et via computeren?

De trådløse multimedie-afspiller fra bl. D-link er jeg i tvivl om reelt set kan bruges i forhold til overførsel via wifi.

Og composite-kabel til computerens tv-out er bare ikke et særlig godt resultat på skærmen....

Til top
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 21:08

Jeg købte denne her  , den har Composite , S-Video . Component udgang digital lyd  ,  du monterer en alm harddisk i den  op til 500GB   den afspiller  VOB , avi . mpeg mpeg2 ,mfl  MP3 musik  ,

Jeg bruger min til billeder fra digitalt kamera  , film fra videokamera  film jeg har optaget på DVD recorder  ,  den fylder ikke ret meget   samtidig kan den bruges som ext harddisk til PC   , har usb 2,0   der medfølger  taske strømforsyning og kabler  , manual   , der hvor jeg købte min har vist en tilbage  1300 kr  se evt  www.rapsody.de 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu