recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fra DVD til harddisk og tilbage til DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfra DVD til harddisk og tilbage til DVD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: fra DVD til harddisk og tilbage til DVD
    Sendt: 14-April-2008 kl. 10:07
Jeg skal have overført en række TV-udsendelser jeg har optaget med DVDrecorder (som ligger som .vob filer) til en harddisk. Men de skal kun lagres der. Jeg skal med jævne mellemrum have nogle af udsendelserne tilbage på en blank DVD, som jeg så kan tage med og afspille i DVD-afspillere rundt omkring.
Hvad er den hurtigste måde at lave denne operation på? Jeg ønsker ikke at komprimere. Men blot at finde noget software som hurtigt kan overføre udsendelserne og hurtigt overføre dem igen ved senere lejlighed.
PS: Vil det gå hurtigere at overføre dem/overføre dem tilbage til en DVDrecorders harddisk end en PCs harddisk?
Mvh. og mange tak
Daniel
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 12:00

Brug Nero,hvis det er en pc  optagelserne ligger på, ingen grund til at ligge dem tilbage på en DVD HHD hvis du bare skal have dem brændt til DVD,også andre programmer kan brænde DVDer fra pc harddiske.

Hvordan vil du iøvrigt kopiere mellen de 2 harddiske, DVD HHD til PC HHD?



Redigeret af folp - 14-April-2008 kl. 18:42
MVH Frank Pedersen

Til top
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 13:02
hej og tak. Jeg skal ikke overføre fra DVD HHD til PC, men fra DVD+r skiver som jeg har lagret udsendelserne på til en harddisk. Så slipper jeg for at have alle de skiver liggende, men kan så senere blot overføre en udsendelse til en DVD+r skive igen og ta' med mig.
Daniel
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 18:43
Jeg ville som sagt bruge Nero.
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu