recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Happii.dk fra ros til ris STR-DA5300ES 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHappii.dk fra ros til ris STR-DA5300ES 

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Chr. R. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2008 kl. 23:13

Kan i gætte vedkommende ud fra disse hint:

  • Vedkommende står for ca. 10% af alle tråde her i Jura
  • Og sørme om ikke denne bruger har oprettet sin egne hjemmeside om sine dårlige erfaringer mht. køb.

Vi har vist alle oplevet en dårlig handel e. lign., men dette er nærmest sygeligt at opleve. Tilmed er der jo også andre portaler, hvor den ene tråd efter den anden, ligeledes er startet af samme bruger.

Helt ærligt, så må der altså være noget galt når ovenstående vitterlig er tilfældet  

 

 

Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 01:14
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Selvfølgelig forventer jeg ikke at et styresystem på en com er fuldt opdateret, men du kan i øvrigt ikke sammenligne de 2 ting.

Styresystemet kan man som forbruger selv opdatere, det kan du ikke på denne her receiver.

hmm.. Nu skal du ikke gøre dig klog på noget du ikke kender til og svare ud fra din bedste viden her :-)

For det er jo så ikke helt sandt det du skriver.. Skal vi lige debattere din "sandhed" her?

Du bør selv være opmærksom på HVORNÅR man skriver "det ved jeg ikke" når du kan beklage dig over happii.dk

Så træk den tilbage.. eller så skal vi oprette en enfrustreretforbrugerlyver.dk og få dine beretninger "sandfærdiggjort".



Er du lige stået ud af sengen eller har du en dårlig dag? Jeg fatter ikke en brik af hvad du skriver her? Hvad er det der er forkert i det jeg skriver?

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 01:22
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:



Du må håbe at der ikke laves et forhandler forum hvor forhandlere diskuterer kunder, for så går der sgu ikke lang tid før du ikke kan købe noget hifi i Danmark .

Findes allerede: www.haderkunder.dk (bortset fra at der naturligvis ikke hænges nogen ud med navns nævnelse, siden er beregnet til at afreagere, når man har været udsat for urimelige kunder, ikke til at hænge nogen ud)



sådan en side må vi også have for læger, www. jeg haderpatienter .dk så kan vi berette om alle de gange vi er blevet "forulempet" af patienter!
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 01:24
Oprindeligt skrevet af Chr. R. Chr. R. skrev:

Kan i gætte vedkommende ud fra disse hint:

  • Vedkommende står for ca. 10% af alle tråde her i Jura
  • Og sørme om ikke denne bruger har oprettet sin egne hjemmeside om sine dårlige erfaringer mht. køb.

Vi har vist alle oplevet en dårlig handel e. lign., men dette er nærmest sygeligt at opleve. Tilmed er der jo også andre portaler, hvor den ene tråd efter den anden, ligeledes er startet af samme bruger.

Helt ærligt, så må der altså være noget galt når ovenstående vitterlig er tilfældet  

 

helt ærlig: vi lever i frit land, så hvis du synes det et latterligt det jeg skriver, kan du jo bare lade være med at læse det !

Du kalder det sygeligt, jeg kalder det at bruge sine rettigheder. Desuden har jeg vundet den sag i forbrugerklagenævnet, som det er blevet skrevet mest om.

Brug da noget logik i din argumentation, og lad være med at gå efter manden!

Hvorfor må jeg ikke lave min egen hjemmeside om mine oplevelser med køb? Så længe vi som forbrugere bare lader stå til sker der jo ingen forbedringer?

Folk kan så selv tage stilling til om de vil læse det jeg skriver, eller grine over det og så gå videre....

Tænk at gå sådan efter en person, fordi han stiller ? ved om en forhandler har været helt ærlig i en salgssituation.....

Dybt go'nat.

Da denne her tråd bare vil forsætte i den samme rille, beder jeg administrator om at lukke tråden.

Vor herre bevares.....

Men lad da endelig forhandlerne forsætte deres salgsgas. Det er jo VIRKELIG til gavn for os forbrugere





Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 02:32
Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:

Selvfølgelig forventer jeg ikke at et styresystem på en com er fuldt opdateret, men du kan i øvrigt ikke sammenligne de 2 ting.

Styresystemet kan man som forbruger selv opdatere, det kan du ikke på denne her receiver.

hmm.. Nu skal du ikke gøre dig klog på noget du ikke kender til og svare ud fra din bedste viden her :-)

For det er jo så ikke helt sandt det du skriver.. Skal vi lige debattere din "sandhed" her?

Du bør selv være opmærksom på HVORNÅR man skriver "det ved jeg ikke" når du kan beklage dig over happii.dk

Så træk den tilbage.. eller så skal vi oprette en enfrustreretforbrugerlyver.dk og få dine beretninger "sandfærdiggjort".



Er du lige stået ud af sengen eller har du en dårlig dag? Jeg fatter ikke en brik af hvad du skriver her? Hvad er det der er forkert i det jeg skriver?

- Når du ikke har nok viden om din "receiver" kan du vel kun selv ikke opdatere, men det betyder jo ikke at det slet ikke kan lade sig gøre.
Altså når du skriver det kan du ikke på denne her receiver.  er det fordi du ikke ved bedre..så altså betragter jeg din udtalelse som happii.dk til sammenligning, at du opfører dig præcis som happii.dk.. altså er du nu blev personen som burde lade være med at sige det, når du ikke ved det?

Altså sjovt er, at du ikke kan fatte hvad en masse skriver her, og at du konstant er på tværs af alle.. du må have svært ved at læse bruger manualer også? så prøv at start med at få den oversat til det sprog du forstår, så kan du vende tilbage når du er blevet klogere..

Du har din fulde ret til at debattere et emne, men at være så stædig er da helt ved siden af..Der må da foreligge en total misforståelse på din side, og du må sande at du ikke altid har ret, bare fordi nogen vandt en sag for dig i retten..
selv "skyldige" går fri i retten, så det er jo ikke en 100% sikker info at støtte sig op ad.

Og du har absolut ikke meget opbakning herinde.

Til top
KasperH Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 07:34

Så nu vil du have tråden lukket fordi folk her ikke er enige med dig?!?!

Skal hapii.dk også have den luksus? altså lukke tråde hvor folk ikke er enige med dem?

Det er meget trist at se du med vilje ser helt bort fra at man kan lave en fejl. 

Man kan jo give et forkert svar hvor man tror at man giver et rigtigt svar....

Du brude virkelig få et frisk syn på sagen... en dårlig sag skal ikke gå ud over alle andre!

Du ville jo være et helvede at have som chef, men så på den anden side virker det til at måske kompencere for et eller andet med alt det her brok. så jeg håber virkelig ikke at "verden" skal bøde for at du måske blev mobbet i skolen eller ligger og bliver trynet for på jobbet eller af konen (og velkommen i den klub i øvrigt)

Kort sagt kom videre, der er jo ikke nogen herinden der får noget ud af at støtte Hapii.dk og alligevel virker det til at det er det side de fleste tager herinde.... Måske et hint?



Redigeret af KasperH - 20-April-2008 kl. 07:35
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 09:41

Hej Alle

Dette emne har ikke meget med jura at gøre, og alle har vist haft en mulighed for at komme med deres mening nu.

Emnet lukkes.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu