recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TC manglende tilbagemelding på 920-DVR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTC manglende tilbagemelding på 920-DVR

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Vincent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: TC manglende tilbagemelding på 920-DVR
    Sendt: 01-Februar-2005 kl. 22:09

For god ordens skyld må jeg lige afslutte denne tråd, for dem der senere læser den.

Efter dette indlæg har jeg fra TC fået al den hjælp der var nødvændig til at få gennemført ordren (og det enda uden for normal arbejdstid), nu venter TV'et blot på den nye underbo der forhåbentlig flytter ind meget snart??

/Vincent 

Til top
Vincent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2005 kl. 19:31

Sjovt nok modtog jeg en halv time efter oprettelsen af denne tråd et link til TC hvor maskinen kunne bestilles. Men Ak linket kunne ikke benyttes til at gennemfører en bestilling.

 

Til top
Vincent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2005 kl. 18:32

Hej

Er der nogle af jer der har bestilt en Pioneer DVR-920 hos Tape Connect gennem fællesindkøbet der har fået en tilbagemelding fra dem?

Jeg skrev og bestilte en torsdag den 27 jan. og har efterfølgende i går rykket for en bekræftigelse på at de i det mindste havde modtaget bestillingen. 

I morgen giver jeg dem et ring og hvis det ikke lykkes mig at komme igennem og få en god forklaring må der jo handles et andet sted.

/Vincent  

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu