recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "forlænge" signalet fra fjernbetjening..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"forlænge" signalet fra fjernbetjening..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Autocadster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: "forlænge" signalet fra fjernbetjening..
    Sendt: 26-Maj-2008 kl. 22:20

Findes der en diskret måde hvor på, man kan "forlænge" signalet fra enfjernbetjening, til andre rum ?

Vil rigtig godt have vores selector + HD dvd ud og stå i et skab, et skab der der står i rummet lige bag vores tv i stuen.

Ved godt at man kan få nogle af de der trådløse tingester, men er ikke interresseret i at have sådan noget stående i stuen.

Jeg tænkte på noget med en lille diode eller noget, som diskret kunne side under tvet der hænger flat på væggen, og noget som kan købes færdigt i dk.

Lyd og billede kommer via kabler gennem væggen bag tvet.



Redigeret af Autocadster - 26-Maj-2008 kl. 22:21
Med venlig hilsen
Autocadster /2620
Til top
ujn2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 11:25

Det du søger er nok det der kaldes en IR Blaster, tror vidst den er med i en pakke fra Microsoft med deres Media center fjernbetjening... men er ikke sikker...

Ellers er der danske LinTronic.dk de har noget der dur og endda kan meget mere... især hvis man er ejer af en B&O fjernbetjening...

Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2008 kl. 13:59

Prøv at ta en kigger på denne:

http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/fjernbetjening /digiality_maximum_remote_extender_fjernbetjening_soelvsort. htm

Modtageren kan sagtens stå skjult inde i et skab, bare antennen er trukket helt ud i lodret possition. Jeg har sat det op hos min bror, fjernsynet står i den ene ende af huset på en skænk - med modtageren stående på nederste hylde, og fjernbetjeningen fungere i den anden ande af huset(gennem 3 væge) og også fra hele haven.

Redigér: Brug dette link i stedet for, i bunden ser du at du kan tilkøbe flere sendere og "øjer":

http://www.techhaus.dk/product_info.php?manufacturers_id=108 &products_id=3057



Redigeret af meyhoff - 12-Juni-2008 kl. 14:12
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2004
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:58
Jeg ville foreslå en Logitech harmony one i kombination med Logitech RF receiver. Så slipper du endda for en eneste diode :)

Redigeret af mikkelp - 13-Juni-2008 kl. 14:59
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu