recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - axlrods hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketaxlrods hjemmebio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
axlrod Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: axlrods hjemmebio
    Sendt: 25-Juni-2008 kl. 14:00
Nu tør jeg godt vise lidt af min hjemmebio frem .. har taget lang tid for mig at tage mig sammen til det sidste.. men nu er den ved at være der.. 

Mit gear:

Panasonic TH 42 PZ 85 E
JVC TH-L1 surround anlæg *host*
IKEA møbler for the win
og noget daells sofa.


Her har vi hele herligheden fra fronten.
Jeg skulle gerne få en Harmony One fjernbetjening imorgen .. så det fjerner de 3 klodser der.

Jeg ærger mig lidt over mit eksterne lydkort lyser ireterende orange .. tror jeg taper det til eller udskifter med blå diode hvis jeg keder mig.


Fjernsyn og højtalere lidt tættere på .. kabelskjuleren er jeg ikke glad for men i kan se hvorfor lidt senere.


Sofaen man får lov at sidde i .. og de bagerste højtalere.. Er i vimmer man .. troede ikke det tog så lang tid at smide de kabelskjulere op .. de går derfra op over det store vinduesparti der er til højre herfra og tilbage til anlægget.. brugte flere timer med montagetape og fik adskillige rifter i fingrene af at skille det skidt af.



Her ser i problemet .. udover jeg har nogle utrolig lange stik jeg skal have smidt vinkel på eller lign. ellers ka jeg ikke få kabinettet langt nok ind.. Så ka det jo ses rimelig tydeligt der hænger lort ned ..

Hvis nogle kender noget bedre .. evt. dobbelt så bred .. som HOLDER .. Ville jeg være meget glad for info.. den her blev jeg nødt til at spænde fast med 2 skruer .. ellers blev det beslag der var med bare bøjet og sprængt op ..


There u have it folks ..

Kom gerne med forslag.. jeg har desværre ikke mere budget lige nu, ville gerne have noget bedre lyd, men kan aligevel ikke spille for højt i det her lejlighedskompleks.. så det går.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 15:41
Ser jo meget nydeligt ud.
Ved ikke om subben er for sammen klemt derovre i hjørnet, med en kommode omkring sig ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 15:49
Ah...visse vasse, de kabelskjulere benytter jeg selv. De gør deres job, og ser i mine øjne okay ud
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
axlrod Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 16:11
den spiller nu meget godt .. ved ik hvor jeg ellers ska putte den .. og skal aligevel have lidt afstand fra væggen der pga gardinet..

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu