recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efterlysning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEfterlysning

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
habengut Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Februar-2005
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2005 kl. 21:33
Hej. Jeg er ikke speciel aktiv (mere den passive læser) i dette forum, men kan ikke lade være med at komme med en kommentar til denne "diskussion".

Jeg vil kalde mig selv en gammel rotte i hvad brændingen af DVD medier angår og har været hele junglen igennem hvad  valg af mediefabrikater angår.

Grunden til min reaktion er, at jeg synes, at denne diskussion er ved at få en helt forkert drejning/udvikling.

For det første vil jeg sige at Verbatim uden sidestykke, statistisk set, står for den bedste kvalitet af DVD medier. Philips/Ritek er også rigtig gode, men prismæssigt foretrækker jeg personligt Verbatim.

Hvad mediacodes på DVD medier angår, er dette jo en fin ting at kunne se på div. shops hjemmesider. Mange DVD brændere (specielt NEC brændere = skod) har kompatibilitetsproblemer med nogle medier/dyes. Problemet er bare at størstedelen af de forskellige DVD "producenter" skifter dye el. kvaliteten deraf ud ligeså ofte som J-Lo skifter ægtemænd ;-)  Og man kan altså ikke altid være sikker på at medierne har den dye som shoppene annoncerer før man har checket dem i fx. et program som DVD Identifier.

Kort sagt følges pris og kvalitet ad ved valg af medier, men Verbatim medier er blevet så billige at det vil være ren idioti ikke at købe dem...

Hygge ;-)

habengut sagt måske.....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu