recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vantage 7100TS kontra Vantage 8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVantage 7100TS kontra Vantage 8000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Keldjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: Vantage 7100TS kontra Vantage 8000
    Sendt: 17-Juli-2008 kl. 20:47

Jeg har gennem mange år haft en Strong 8700 som har kunne klare både Canal digital og Viasat, den er desværre stået af og tiden er nu inde til noget nyt. Jeg har læst meget om vantage maskinerne som skulle kunne klare begge dele. Jeg har nogle spørgsmål, hvor jeg har brug for jeres expertise.

1) Jeg bruger satelit samt alm. tagantenne, og derfor burde Vantage HD7100 TS være det oplagte valg. Men jeg er dog en smule i tvivl, da der er kommet en ny Vantage HD8000. Bortset fra at den har mulighed for intern harddisk (hvilket lige så godt kan være en ulempe) kan jeg ikke helt se hvad forbedringerne er?? er 8000 modellen det mere værd?

2) Så vidt jeg kan læse kan man ikke se ViasatHD, men er det ikke noget der er mulighed for bliver lavet med tiden, eller må man bare acceptere at det er sådan?

3) Min Strong 8700 tager bare kortene som de er, men skal man bruge CA moduler, hvis de skal bruges i en Vantage maskine?

På forhånd tak for hjælpen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu