recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat m/parabol el. fibernet ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketViasat m/parabol el. fibernet ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kosmo12 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat m/parabol el. fibernet ?
    Sendt: 31-Juli-2008 kl. 09:45

Hej Alle

Håber der er nogen der har erfaring på området som kan/vil svare. Har netop fået installeret fibernet fra Energi fyn, idet jeg fik et godt tilbud. Har dog nu fundet ud af jeg kun vil benytte mig af deres TV pakke fra Dansk Bredbånd (viasat guldpakke), men har fundet ud af det p.t. er dyere end at bestille Viasat parabol med alle 6 pakker, hvor de p.t. har 6 mdr. gratis. Med viasat parabol har jeg også mulighed for at få 3 HD kanaler, hvilket p.t. ikke er muligt ved Dansk Bredbånd. Selvom jeg indregner ekstraprisen hos viasat for at at få mulig for HD er det stadig billigere end hos Dansk Bredbånd, hvor prisen på guldpakken også stiger efter 1 år. Jeg tror derfor det bliver parabolen, selvom det er ærgeligt når man har fået fiber ind i huset, men så må den bare forblive passiv. Vil dog live høre jeres evt. anbefalinger, idet jeg aldrig tidligere har haft parabol, men altid har været i antenneforeninger. På forhånd tak.   

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu