recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Progressive kabler Cinch eller RCA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProgressive kabler Cinch eller RCA

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
satyr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: Progressive kabler Cinch eller RCA
    Sendt: 12-Marts-2005 kl. 18:55

Er der nogen der kan forklare om forskellen mellem at bruge RCA i forhold til såkaldte Cinch progressive kabler er meget stor kvalitetsmæssigt og om det har betydning for om der kommer et progressive signal igennem ?

Undrer mig over det fordi at jeg får en klart dårligere billedkvalitet fra min panasonic dmr-85 til min plasma i forhold til at jeg benytter scart RGB.....jeg har sat progressive til i menuerne.....hvor jeg iøvrigt undrer mig over at man kan se, at der er progressive med S-vhs..........

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2005 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af satyr satyr skrev:

Er der nogen der kan forklare om forskellen mellem at bruge RCA i forhold til såkaldte Cinch progressive kabler er meget stor kvalitetsmæssigt og om det har betydning for om der kommer et progressive signal igennem ?

RCA og Cinch er det samme.

Oprindeligt skrevet af satyr satyr skrev:

Undrer mig over det fordi at jeg får en klart dårligere billedkvalitet fra min panasonic dmr-85 til min plasma i forhold til at jeg benytter scart RGB.....jeg har sat progressive til i menuerne.....hvor jeg iøvrigt undrer mig over at man kan se, at der er progressive med S-vhs..........

Det er ikke progressive via S-video, men den kan sende progressive via component samtidigt med at den viser interlace S-video.

Mht. at progressive ser ringere ud end interlace RGB, så er det meget afhængigt af hvilket TV du tilslutter. DMRE 85's progressive kredsløb er ikke særligt fantastisk, så hvis dit plasma har bedre kredsløb, så er det bedre at køre interlace.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu