recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kvm til hjemmebio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKvm til hjemmebio?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Emne: Kvm til hjemmebio?
    Sendt: 26-August-2008 kl. 14:28

vi er ved at flytte, og er ved at forhandle et hus hjem hvor der er 150kvm beboelse og 200kvm firma (i samme hus, så ikke noget med haller eller noget) så det er fuld isoleret og vedligholdt og med trægulve and so on.

det med det 200kvm er at det er 2 rum af 100kvm reelt, på 2 plan.

vi vil derfor bruge nederste etage til BIO og "bar" og pool rum, så er det jeg er ved at tegne..

Jeg vil have lavet en BIO til ca 8-10 personer, 1080p projekter (mener den hedder Z-1000 sanyo) med 3meter bredt + lærred.

regner med at selve biodelen bliver et aflangt rum, som reelt består af 2 dele, laver en bagvæg hvor der er en dør ind, til et kontrol rum, hvor alt elektronik skal stå, et 1.5meter dybt rum, og så bredden af bio.

skal jo have både PC /XBOX360, PS3, WII, Forstærker, projekter and so on stående, og det tager jo også en smule af støjen.

Hvor stort vil i regne med resten skal være, snakker vi 3-4 meter dybt for at det ser godt ud, eller skal vi op på 5-6 meter, så måske 5-6 meter + 1.5 til kontrol rum og 4 meter bredt?..

regner med der skal være plads til de de store læder stole med drinksbeholder i armlæn plus 4 af mine FATBOYS som vi har i dag. så det kræver lidt rum. måske en sofa i midten.

Lydmæssigt bliver det 4stk DM601 S3 fra B&W har en Audiovector center, og mangler en forstærker, og sub, men det er hvad jeg har, kan være jeg bare bruge Z5500 de første par mdn.

hvis der er nogle der har input til størrelser, så smid dem venligst.. gerne for at give den bedste visuelle oplevelse, og at det ikke bliver for grynet.



Redigeret af Rasmusdc - 26-August-2008 kl. 14:51
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu