recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana setup i ny hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana setup i ny hjemmebio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nogard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana setup i ny hjemmebio
    Sendt: 09-September-2008 kl. 10:19

Hej allesammen,

Det er mit første indlæg så jeg håber virkelig jeg poster i rette forum!

Jeg har brug for nogle input og lidt kritik af det setup påtænker at købe. På forhånd tak.

Setup er som følger; Pana 42PZ80E, Pana DB-35 (den er forhåbentlig lige på trapperne!) og sidst en Sony STR.DG820S receiver.

Jeg har læst anmeldelser af pz80'eren, som har fået gode anmeldelser, ligesom jeg håber på en bedre uniphier og hurtigere load-tider på DB-35'eren kontra 30- eller 50'eren

Jeg er dog i tvivl vedr. STR DG820'erne, da jeg overhovedet ikke kender denne, men er på udkig efter en prisvenlig receiver til HD-lyd, og ellers har gode erfaringer med Sony.

Altsammen ligger (forventet) i en prisklasse omkring 16K, hvilket er i omegnen af hvad jeg har budgetteret.

Hvis der er nogen der har input til setuppet, eller ting som bare ikke spiller sammen i dette - hører jeg meget gerne til det! Jeg er absolut ikke hardcore audio-videophil(sp) så vil det ovenstående 'spille'? (Jeg har et udemærket højtaler setup (tror jeg) bestående af Dali)

Noget jeg har overset eller mangler? .. og på forhånd tak.

Kasper

Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2008 kl. 00:02
Ser fint ud, men tror du skal overveje en Onkyo 606 i stedet for Sony´en. ved den koster mere, men ydelsen er også en anden. Nu skriver du ikke hvilke Dali der er tale om, men Onkyo´en vil om andet passe noget bedre. Du kunne jo tage en Samsung bd-1500 i stedet for Pana´en, den er lidt billigere og er ligeså god til BD film, så sparer du lidt og skal ikke lægge så meget til Onkyo´en...
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2008 kl. 13:47
Generelt er jeg enig med Boogie...

TV: Klart noget Panasonic plasma, hvis du spørger mig.

DVD/BD: Samsung BD-1500 er sgu ikke noget dårligt bud. Ellers kunne en PS3 måske også gøre sig gældende? Det er den ultimative allrounder.

Reciever: Uha, der er mange. Men når du har Dali højtalere, ville jeg måske vælge noget der var mere laid back og mørk i lyden. Det kunne være NAD eller Marantz...

Mange hilsener
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu