recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - theHomeCinema of NonameDesigndk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettheHomeCinema of NonameDesigndk

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 18:45

Så har jeg lige opdateret 1. post så den blev forhåbentlig mere overskuelig. Jeg tilføjede derudover også links til hvor jeg har købt kabler, tv, Z-5500, kabelkanaler osv.. som man kan se hvis man tjekker, så har jeg hovedsageligt handlet ved AV-Connection, og ja, det har jeg valgt at gøre fordi det for mig er der jeg har fået bedst personlig hjælp.. plus gode priser, altid de ting på lager man skal bruge indenfor kabler, og det er en lokal butik for mit vedkommende..

Proshop har jeg brugt til størstedelen af min pc og til mine højtalere, og SHG har jeg brugt til min monitor, grafikkort og bundkort.. Disse forhandlere har jeg ikke lige fundet linkene frem til, men disse netshops er nogle af dem jeg handler mest ved når jeg køber elektronik..

Mvh

Stephen
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 20:12
Det ser rigtig fint ud :-)
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2008 kl. 20:54
Ser super ud Stephen - og rigtig godt at se at også de unge gider gøre noget ud af det - det glæder mit gamle fader hjerte
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 22:00

Tusind tak jeg er også godt tilfreds med med resultatet.. det næste bliver højst sandsynligt et ordentligt musikanlæg.. jeg tror dog jeg venter til jeg flytter om et halvt års tid eller lidt mere.. det passer også med jeg så har pengene sparet sammen til det

Der kommer nok nogle små fineser, gadgets m.m. inden, men det er nok kun sådan noget som et lille DiNovo mini tastertur til når jeg ser film fra pc'en og ny mus og tastertur til pc'en..

Hehe jamen selvfølgelig vil man gøre noget ud af sin hobby, og man får så meget igen, når man gør det ordentligt.. det hele ser ordentligt ud, billedet bliver godt, og lyden bliver bare god.. ja alt lønner sig hvis man gider gøre noget ud af sin "hjemmebio"



Redigeret af NoNameDesigndk - 20-November-2008 kl. 22:02
Mvh

Stephen
Til top
Deluxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2009 kl. 21:14
Hey Stephen

Tak for kommentaren på mit setup

Det ser da også rigtig fedt ud det du har fået sat sammen. Jeg tror vi har en meget ens stil

Du skriver du vil have en ny reciever, men hvad med højtalerne (nu har jeg ikke lige læst alle indlæg) kan de på nogen måde bruges sammen med en evt. reciever?


Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 07:05

så lidt, og jeg takker

ja det kunne vist godt se lidt sådan ud

jeg tror ikk de højtalere jeg har nu er gode nok til de receivere jeg tænker på at skifte til.. så sammen med receiveren skifter jeg også højtalerne til Ikon eller B&W eller lign.. et par gulv højtalere til front og nogle små kompakt eller on-wall til bag.. men ja, pengene skal først lige være der af receivere har jeg kig på Onkyo 806/876 fordi de kan fås ret billige i forhold til Denon.. Denon kan man jo kun få ved Hifiklubben, så der er ikke rigtigt mulighed for at få dem billigere..

Mvh

Stephen
Til top
Deluxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 21:48
Ok. Jeg har kigget lidt her, hvor de også fås billigt:

http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?suche=&kid=44&s ub=628&hid=6

Her koster 2808 ca. 4.300 plus porto. Om det så er alle, som sender til DK ved jeg ikke, men lidt kan man da spare på nogle af modellerne.

Nu ved jeg godt 2808 ikke lige var noget for dig, men man kan jo også finde frem til hvor Onkyo sælges billigt.
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 12:27

okay tak for linket hmm jeg ved ikke hvad jeg ender op med, men kan da se at de nye Denon koster det samme eller mere i tyskland, som i Hifi klubben herhjemme..

lige pt. er jeg dog i lidt af et dilema.. skal vælge mellem lejlighed (1 eller 2-værelses) samtidig med nyt anlæg, eller bil og så først en lejlighed om et halvt til helt år.. hmm

Mvh

Stephen
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 12:29
vælg lejligheden den bliver du nok mest glad for i længden.
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 12:46

hmm ville jeg nok også give dig ret i at kombien lejlighed+nyt setup ville være fedest, men med hensyn til bil, kørekortet er jeg lige begyndt på, og forældrene skilder sig snart af med deres (skrottes ) og så har man jo pludselig et kørekort man ikk kan bruge til noget på nær arbejdsbilen vi bruger mellem de forskellige afdelinger, men det er jo ikk mere end nogle ture om dagen på ca 500m - 1km.. hmm ikk meget øvelse der men man kunne self også flytte her om et par måneder og få indrettet med nyt hifi rum og så om et års tid købe bilen.. så må man lige klare sig så længe..

Mvh

Stephen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu