recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - saurons bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsaurons bio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Emne: saurons bio
    Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 10:10

Så er det min tur  til at visse hjemme bioen frem. setupet består af:

pioneer lx-5090,  onkyo tx705 ,B&W højtaler, toshiba hd-ep30, sony playstaion3 og en xbox360 og det bliver styre med en harmony one. tv,et og reciver er kalibreret af otto.

helle setup

reciver og afspiller

bag højtaler og sofa

dvd samlingen

highdef samlingen

 

pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 15:35

Hejsa Sauron.

Det er et lækkert set-up du der har dig, må man sige. Og en ret så imponerende film-samling!!!

 herfra

Til top
cannavaro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2007
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 15:55
Fantastiske produkter, men ret ordinært setup. Der mangler ligesom lidt Wauw-effekt ala dvd og HD-samlingen. Men i forhold til rummets størrelse og knebne plads, syntes Jeg helt sikkert, at Sauron er sluppet fint fra det.. Møblet hvor alle afspillerne sidder på er ret fikst, men rummets gule væg, lidt rødlig gardiner samt det brune bord, passer ikke ind i forhold til resten. Og der virker meget rodet. Syntes det er svært at få fremlagt f.eks. Tv'et på en ordentlig måde, det flyder ligesom sammen med alt andet. Bare min mening. Man har vel lov at være ærlig? Håber Ikke Jeg er for grov
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 16:29
Hmm ja, må give cannavaro ret. Det er nogle lækre produkter du har, men stilen er lidt off. Et aflangt tv-bord ville gøre underværker, og så en anden farve på væggen :)
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 415
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 16:29
Dejlig samling af produkter, du har der! Vægmonterede glashylder er nok ikke lige så flot en løsning som flere af de hifi-møbler, der er vist frem i andre tråde. Det sparer dog plads i stuen og giver god luft til komponenterne, så jeg regner med at gøre det samme.
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 17:00

Oprindeligt skrevet af cannavaro cannavaro skrev:

Fantastiske produkter, men ret ordinært setup. Der mangler ligesom lidt Wauw-effekt ala dvd og HD-samlingen. Men i forhold til rummets størrelse og knebne plads, syntes Jeg helt sikkert, at Sauron er sluppet fint fra det.. Møblet hvor alle afspillerne sidder på er ret fikst, men rummets gule væg, lidt rødlig gardiner samt det brune bord, passer ikke ind i forhold til resten. Og der virker meget rodet. Syntes det er svært at få fremlagt f.eks. Tv'et på en ordentlig måde, det flyder ligesom sammen med alt andet. Bare min mening. Man har vel lov at være ærlig? Håber Ikke Jeg er for grov

det er helt iorden . hvad angår vægen så er den guld og det er kæstens ybglings tapet så det må jeg desværre ik rørre. men ja ville give dig ret det godt jka gørres flotter. men er gådet merre efter at få det optimalet setup i perfomence ind udsende, jeg kunne med de begrænsninger lejeligheden og damen tilbyder.syntes også selv væg reoler er flotte der var barre ik plads men ellers tak for roserne



Redigeret af sauron - 08-Oktober-2008 kl. 17:01
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu