recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 sendes fra UK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 sendes fra UK?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 20:09

dannemand: De har kørt med gode tilbud det sidste lange stykke tid, så de stopper nok ikke med det lige med det samme. Dog er det ekstra fordelagtigt med den lave pund i øjeblikket. Jeg har dog ikke overblik nok til at turde spå noget som helst om hvordan valutaen arter sig de næste par måneder.

joff: Det er vidst noget med, at konsoller går under spil/spillekonsoller og derfor kan sendes til udlandet. Det kan dog også være, at de afspillere du kigger på bliver solgt af 3. parts forhandlere. Det er f.eks. KUN amazon der sender spil og konsoller til DK. Du kan se hvilken forhandler du bestiller hos ved at se efter 'Dispatched from and sold by' hvor der skal stå Amazon S.a.r.l. eller noget i den retning.

Til top
dannemand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2008
Sted: 8000
Status: Offline
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2008 kl. 21:40
Nå, men har lige hørt den gamle og han mener at at pundet bliver nede ind til ihvertfald januar. Så ham retter jeg mig efter. Han sagde at det godt kunne svinge med op til 50 kr. Bare hvis andre gik i samme tanker:)
Jeg prøver at holde igen til efter jul.
Til top
APB1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2008 kl. 13:47

Puha jeg mister helt pusten.

 for amazon uk, bestillte PS3, 1. december, og allerede med posten den 4. Det er gået så stærkt at de ikke engang har trukket pengene endnu .

APB1
4 stk SA1280mkII, 1 stk. SA720AV,SVS PB12-plus, Onkyo TX SR 804E, Sanyo PLV Z4, LISSAU,
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 20:43

Kan I venligst lige ridse op:

1) Skal man ikke kun betale engelsk moms ved køb? Hvorfor bliver det  til dansk moms som en nævner ovenfor? Sendes varerne ikke fra England?

2) Hvis jeg tjekker deres tilbud i dag er prisen ca. 284 £ for konsol og en film. Man får så et spil og et hdmi kabel med som gave. Skal man "lade som om" man vil købe spillet og kablet, og så fratrækker de bare beløbet til sidst?

3) Hvad kommer typisk oven i de 284£? Hvor meget i fragt og forskelsmoms og ??

4) Det ser ud til at dette tilbud ikke kan hamle op med dem der er nævnt. Skifter de jævnligt ud, så det kan betale sig at tjekke det op en gang i mellem?

Det var vist det

Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Rtorp Rtorp skrev:

Kan I venligst lige ridse op:

1) Skal man ikke kun betale engelsk moms ved køb? Hvorfor bliver det  til dansk moms som en nævner ovenfor? Sendes varerne ikke fra England?

2) Hvis jeg tjekker deres tilbud i dag er prisen ca. 284 £ for konsol og en film. Man får så et spil og et hdmi kabel med som gave. Skal man "lade som om" man vil købe spillet og kablet, og så fratrækker de bare beløbet til sidst?

3) Hvad kommer typisk oven i de 284£? Hvor meget i fragt og forskelsmoms og ??

4) Det ser ud til at dette tilbud ikke kan hamle op med dem der er nævnt. Skifter de jævnligt ud, så det kan betale sig at tjekke det op en gang i mellem?

Det var vist det



Lige netop hos amazon SKAL man betale dansk moms, fordi er en stor butik og har en stor omsætning i Danmark. Momsken kommer automatisk på ved bestilling.
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 20:53

OK.

Jeg glemte lige:

5) Er der mulighed for dansk menu på konsolen og kan man vælge danske undertekster på Blu-Ray filmene?

Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Rtorp Rtorp skrev:

OK.

Jeg glemte lige:

5) Er der mulighed for dansk menu på konsolen og kan man vælge danske undertekster på Blu-Ray filmene?



SAgtens
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 21:06

Tak for dine svar.

Kan du også hjælpe med punkt 2-4?

Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 21:13
2) Mener at have læst at rabatten bliver fratrukket, når man bestiller. Ellers kan du jo selv prøve, og så bare lade vær med at godkende bestillingen, hvis ikk det er tilfældet.

4) Ud fra hvad jeg har læst, virker det sådan. Men så kan man jo blive ved med at vente, og det tilbud der nu, er da også meget godt

Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 21:18
Hva så, nu udlignede Aab
Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af Rtorp Rtorp skrev:

Hva så, nu udlignede Aab


Ganske flot må man sige, men kan nu godt unde dem det, da kampen er betydningsløs.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu