recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor tekniker på vej
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor tekniker på vej

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AlJones Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor tekniker på vej
    Sendt: 19-November-2008 kl. 09:11
Jeg er blevet lovet teknikerbesøg mellem 12:30-15:30 idag (Århus). Af gammel erfaring ved jeg at Stofa gerne vil give det indtryk at man står ganske alene i universet med den fejl man melder.

Derfor vil jeg høre om der er flere med lignende oplevelser.

Følgende sker mindst een gang hver tredie dag, nogle gange flere gange samme dag.

Et lille "netværk afbrudt" symbol (netværksstik der ikke helt når en fatning) vises i øverste højre hjørne af billedet ca. hvert kvarter.

Efter ca. et par timer vises et stort blåt skilt der fylder næsten hele billedet. Teksten er lang, men begynder med "Ingen forbindelse til netværket. Der opstod en timeout i forbindelse med login til Zaptor. Bredbåndsforbindelse fungerer ikke..."

Skiltet dukker op hver femte minut i ca. et par timer, hvorefter kanalerne går i sort.

Dette forløb kan komme efter to minutter eller flere timer. Det kan også være i gang - stiksymbol eller skilt eller sorte kanaler - allerede når man tænder fra standby.