recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vogel vægophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVogel vægophæng

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: Vogel vægophæng
    Sendt: 26-November-2008 kl. 19:27

@Svangren

Jo, jeg havde helt glemt at kigge der. Tak!

@Kasper

Jeg har valgt at annullere min bestilling i morgen. Så må vi se hvad de siger, men jeg gider ikke finde mig i det. De har i øvrigt stadig ikke rettet "fejlen", selvom jeg har gjort dem opmærksom på det.


BORING!
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

BTW, for nylig har jeg haft en rigtig dårlig behandling hos mobiludsalg.dk - har du erfaringer hos dem? Det er bare en lille ting, som står på lager og levering i løbet af 3 dage, men nu har vi taget hul på den tredje uge, og jeg venter stadig.

Havde nøjtagtigt det samme problem med dem, varen stod på lager med leveringstid 1-2 dage - det tog en lille måned før min vare kom.

Til top
Svangren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 07:27
Er det det ikke dette beslag? For så er der en hel del forhandlere at vælge mellem på Hifipriser.dk!

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 22:28
 Så har jeg endnu mere brug for at finde den et andet sted!

BORING!
Til top
Nudie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 22:09
Havde selv en rigtig kedelig oplevelse med getmore og det var nemlig lige
præcis et vogel 6345 beslag jeg havde bestilt til mit px80. Så jov, det kan
skam sagtens gå galt selvom det kun er et beslag. Hvis du søger lidt kan du
sikkert finde den tråd jeg oprettede om sagen.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 21:20

Ja, det var egentlig af princip, da jeg havde en kedelig sag, men har alligevel købt der bagefter uden problemer. Så det ender det nok med igen, som du siger, kan der ikke rigtigt være problemer med et beslag.

BTW, for nylig har jeg haft en rigtig dårlig behandling hos mobiludsalg.dk - har du erfaringer hos dem? Det er bare en lille ting, som står på lager og levering i løbet af 3 dage, men nu har vi taget hul på den tredje uge, og jeg venter stadig.

Jeg ringede til dem, og kvinden tog bare telefonen og sagde "HALLO" og tyggede videre på sit tyggegummi, som om jeg havde ringet til en privat person


BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 21:17

Ok det lyder i orden. Godt nok leder jeg efter et mere simpelt behøver ikke kunne dreje

Med hensyn til Getmore kan du da overveje at bestille derfra. Jeg har selv købt nogle mindre computer dele derfra i tidernes morgen. det var ok. Det er vidst kun ved reklamation, man skal passe på ( Det er vel ikke de store reklamationer der kan være ved et beslag ) Med mindre du af princip ikke vil handle der.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 20:33

Nej, du skal endda selv rejse dig for at dreje det.  Tør ikke kigge på hvad den fjerbetjente koster.

Men den jeg kigger på er rigtig fed Klondike, og jeg mener den er pengene værd ift. andet bras, jeg har set i danske butikker, som koster omkring de 1500DKK. Meget robust, flot design, kan strækkes en del ud..tjek den på deres hjemmeside, eller evt. en Pana forhandle.


BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 20:24

Leder også efter et beslag til min PZ85. Syntes dog 1700 Kr er lige voldsomt nok, kan det beslag oså lave kaffe  ?

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 20:04

Tilgiv mig hvis jeg skulle have postet i "tilbehør", men når det nu drejer sig om et ophæng til et TV, tænkte jeg at der sikkert er bedre chance for svar her.

Jeg har kigget på Vogels EFW6345 model til min 46PZ85, men kan kun finde den hos Getmore og nogle UK-sider, hvor den endda er dyrere!

Jeg er ikke den største fan af Getmore, og vil derfor gerne høre om nogen her ved, hvor man ellers kan få dem? Getmore tager ca.1700DKK for den model.

På forhånd tak...

P.S. Forslag til andre modeller (i samme prisklasse) modtages gerne.


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu