recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour A-110 brændt sammen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn Hour A-110 brændt sammen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mathias90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-November-2008
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn Hour A-110 brændt sammen
    Sendt: 29-November-2008 kl. 11:01
Hej.

Jeg har for en uges tid siden modtaget min nye Popcorn Hour A-110. Jeg har hidtil været positivt overrasket over den. Der har ikke været det format (som jeg har haft brug for) den ikke kunne afspille. Har lige fået sat mit nye sæt Logitech Z-5500 op i går aftes, så her til morgen ville jeg prøve at streame noget flac fra min PC. Streameren står på standby, som sædvanlig. Jeg trykker på fjernbetjeningens on/off knap. Lyset skifter til orange (som det skal). Der kommer dog ikke noget billede på TV'ets HDMI kanal. Jeg prøver at trykke på slukknappen bag på maskinen og starte den igen. Stadig ikke noget billede. Jeg piller strømmen fra og lader den køle ned. 20 minutter efter kobler jeg den til igen, tænder den. Stadig ikke noget billede! Dioden på streameren er orange (som den egentlig skal være)
Jeg prøver at trykke på fjernbetjeningens on/off knap. Der sker nu absolut intet! Dioden skifter ikke engang til rødt lys. Prøvede også at trykke på reset knappen. Lige meget hjalp det.

Jeg kobler streameren fra og prøver at kigge ind gennem "rillerne" for at se om noget ser brændt ud. Jeg tør simpelthen ikke at åbne for den, da jeg så er bange for at jeg vil miste garantien. Prøver at lugte til den. Den lugter rimeligt brændt efter min mening.

Streameren er købt hos Komplett.dk. Deres kundeservice har lukket i dag.
Jeg har, som sagt, været utroligt glad for streameren og overrasket over dens muligheder. Jeg skulle vel have mulighed for at returnere streameren ifølge retur/reklamationsret.

Hvad mener I? Og ville I holde jer fra streameren en anden gang, eller har jeg blot været uheldig. Jeg har jo brugt den meget til at afspille HD, men det er jo nu engang også det den er beregnet til. ;-)

Jeg takker på forhånd for alle svar der måtte komme.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2008 kl. 15:25
Der sker ikke noget ved garantien ved at pille låget af. Det er meningen af brugeren skal gøre dette for at installere en harddisk.

Umiddelbart lyder det som en almindelig reklamation til Komplett.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu