recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 20000 forum medlemmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket20000 forum medlemmer

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

 

Jeg forstår ikke hvordan en "tillykke" tråd til Recordere.dk kan vende som en "bitch" tråd og især det lidt mere personlige mod Radiomanden.

 

Der er forhåbenlig plads til alle herinde?
Har selv undret mig over hvorfor Radiomanden skriver med grønt, og hvorfor det er nødvendigt. Men det er vel bare den måde han vil skille sig ud. Fred være med det. Syntes nu det nemt nok at se uden om.



Tja efter at have læst dit indlæg, så føler jeg lige pludselig en trang til også  at skille mig ud, så fremover bliver mine indlæg også tillagt lidt ekstra kulør, og vil da opfordre andre til at gøre det samme, det er jo så hyggeligt med farver.

Edit: Iøvrigt tillykke til et af de bedre forums i Danmark med de 20000


Redigeret af mufcdk1974 - 02-December-2008 kl. 11:39
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Takker endnu engang, det er rart med den slags roser ind imellem.

Ja - jeg har da ind i mellem overvejet at foreslå Lars, at der måske burde oprettes en betegnelse som "æresmedlem", og så ville du i mine øjne være født til det første medlem med den betegnelse



Så er det derfor han er så enestående, at han kan blive ved at skrive med grønt

Jeg forstår ikke en dyt af dit indlæg. Radiomanden svarer kort og klart. Er man usikker på hvad han mener, så spørger man, og Radiomanden giver et mere uddybende svar. Det har jeg selv prøvet et par gange.

For mig er Radiomanden formentlig det medlem der har hjulpet aller flest herinde, og derfor roserne fra mig - og det kan der vel ikke være noget galt i

Om Radiomanden skulle vælge at skrive med skotskternet kan jeg ikke se noget galt i det - vi har alle vor måde at være på - og det har du jo også 



Redigeret af Hother - 02-December-2008 kl. 12:19
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 12:19

Hej Alle

Jeg syntes også pludselig at tråden tog en uheldig drejning.

Emnet er derfor lukket.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu